Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorTrapp, Matthias
dc.contributor.authorPasewaldt, Sebastian
dc.contributor.authorDöllner, Jürgen
dc.contributor.editorSkala, Václav
dc.date.accessioned2019-10-23T07:26:09Z
dc.date.available2019-10-23T07:26:09Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationWSCG 2019: Short and Poster papers proceedings: 27. International Conference in Central Europe on Computer Graphics, Visualization and Computer Vision, p.81-87.en
dc.identifier.isbn978-80-86943-38-1 (CD/-ROM)
dc.identifier.issn2464–4617 (print)
dc.identifier.issn2464-4625 (CD/DVD)
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/35637
dc.format7 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/odt
dc.language.isoenen
dc.publisherVáclav Skala - UNION Agencycs
dc.rights© Václav Skala - UNION Agencycs
dc.subjectbarevné paletycs
dc.subjectkvantování barevcs
dc.subjectvyhledávací tabulkycs
dc.titleTechniques for GPU-based Color Palette Mappingen
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThis paper presents a GPU-based approach to color quantization by mapping of arbitrary color palettes to input images using Look-Up Tables (LUTs). For it, different types of LUTs, their GPU-based generation, representation, and respective mapping implementations are described and their run-time performance is evaluated and compared.en
dc.subject.translatedcolor palettesen
dc.subject.translatedcolor quantizationen
dc.subject.translatedlook-up tablesen
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.24132/CSRN.2019.2902.2.10
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:WSCG '2019: Short Papers Proceedings

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Trapp.pdfPlný text2,81 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/35637

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.