Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorGrolmus, Petr
dc.contributor.editorBaťko, Jan
dc.contributor.editorBenediktová, Lenka
dc.date.accessioned2020-01-06T10:10:20Z
dc.date.available2020-01-06T10:10:20Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationISVK FPE 2019: Sborník příspěvků 9. Interdisciplinární studentské vědecké konference doktorandů FPE: 13. května 2019 Plzeň, Česká Republika, s. 11-20.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-0888-7
dc.identifier.urihttps://isvk.zcu.cz/wp-content/uploads/2019/12/sbornik_isvk_2019.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/36173
dc.description.abstractČlánek shrnuje možnosti sledování on-line statistik a přehledů jak z provozu systému, tak cílené vyhledávání konkrétních údajů – např. využití systému Moodle v konkrétním akademickém roce, využití kurzu studenty v průběhu semestru, atp. Přehledy provozu a využití LMS mohou vést ke zlepšení efektivity on-line výuky. Lze snadno zjistit, které kurzy jsou málo frekventované, v kterých otázkách testů studenti nejčastěji chybují a do jisté míry lze i odhadovat, kolik času studenti věnují materiálům v LMS.cs
dc.format10 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectLMScs
dc.subjectMoodlecs
dc.subject(on-line) statistikycs
dc.subjectGoogle Analyticscs
dc.subjectMatomocs
dc.subjectPiwikcs
dc.subjectIcingacs
dc.subjectExcelcs
dc.titleStatistiky Moodlecs
dc.title.alternativeMoodle statisticsen
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThis article summarizes the possibilities of monitoring on-line statistics and overviews both from system operation and targeted searching of specific data – eg. usage of Moodle system in a particular academic year, usage of the course by students during the semester, etc. Traffic summaries and usage reports of LMS can improve the effectiveness of online learning. It is easy to find out which courses are not very frequent, in which test questions the students most often make mistakes, and to some extent it is also possible to estimate how much time students spend on materials in LMS.en
dc.subject.translatedLMSen
dc.subject.translatedMoodleen
dc.subject.translated(on-line) statisticsen
dc.subject.translatedGoogle Analyticsen
dc.subject.translatedMatomoen
dc.subject.translatedPiwiken
dc.subject.translatedIcingaen
dc.subject.translatedExcelen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (KVD)
ISVK FPE 2019
ISVK FPE 2019

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Grolmus.pdfPlný text990,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/36173

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.