Název: | Genderové aspekty žáků středního odborného učiliště oboru kuchař - číšník |
Další názvy: | Gender aspects of secondary vocational school qualify as a cook - waiter |
Autoři: | Koutská, Romana |
Vedoucí práce/školitel: | Miňhová, Jana |
Oponent: | Szachtová, Alena |
Datum vydání: | 2012 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/3659 |
Klíčová slova: | gender;genderová identita;genderové role;genderová socializace;genderové stereotypy;genderová výchova |
Klíčová slova v dalším jazyce: | gender;genderová identity;gender roles;gender socialization;gender stereotypes;gender education |
Abstrakt: | Bakalářská práce na téma "Genderové aspekty žáků středního odborného učiliště" obor Kuchař - číšník se zabývá genderem v gastronomii z hlediska historie, začleněním gendera do vyučovacího procesu a komunikací rodičů obou pohlaví se školou. Praktická část se zabývá názory žáků a žákyň na problematiku genderových stereotypů na učebním oboru Kuchař - číšník. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The thesis Gender aspects of vocational school apprentices, Cook - Waiter branch first deals with gender in gastronomy in historical context. Second, it includes thegender issues in education, and last, but not least, parent involving in terms ofcommunication with school institution (both mother and father). The practical part declares male and female apprentices opinions on gender stereotypes in Cook - Waiter Branch. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP - Koutska.pdf | Plný text práce | 851,4 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Koutska - vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 362,52 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Koutska - oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 291,35 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Koutska - prubeh obhajob.pdf | Průběh obhajoby práce | 132,01 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/3659
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.