Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Pěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Horáková, Marcela | |
dc.date.accepted | 2019-9-11 | |
dc.date.accessioned | 2020-07-17T13:41:38Z | - |
dc.date.available | 2018-10-9 | |
dc.date.available | 2020-07-17T13:41:38Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-6-27 | |
dc.identifier | 79137 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/37448 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá zavedením racionálních čísel na prvním stupni základní školy. V teoretické části se zaměřuji na početní operace s racionálními čísly, zvlášť se zlomky a zvlášť s desetinnými čísly. V praktické části jsem žákům pomohla vytvořit praktickou pomůcku pro lepší představivost, co znamená zlomek, tzv. zlomkovnici. Připravila jsem také pracovní listy na procvičení. V druhé části jsem žákům přiblížila desetinné číslo, naučili se jeho čtení a zápis. Pro závěrečnou reflexi jsem vytvořila pracovní list. | cs |
dc.format | 57 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=79137 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | racionální čísla | cs |
dc.subject | zlomky | cs |
dc.subject | desetinná čísla | cs |
dc.subject | početní operace | cs |
dc.subject | porovnávání zlomků | cs |
dc.subject | porovnávání desetinných čísel | cs |
dc.subject | vztah mezi zlomkem a desetinným číslem. | cs |
dc.title | Zavedení racionálních čísel na 1. stupni | cs |
dc.title.alternative | Implementing Rational Numbers in Primary School. | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This Master's thesis deals with implementing rational numbers in primary school. The theoretical part focuses on the rational number operations, separately on both fractions and decimal numbers. The practical part includes a convenient tool for improving children's imagination as regards a fraction as such, using the so-called 'zlomkovnice'. I have also prepared worksheets for extra practice. In its second part, pupils get acquainted with a decimal number; they learn how to read it and write it. For the reflective closure, I have prepared another worksheet. | en |
dc.subject.translated | rational numbers | en |
dc.subject.translated | fractions | en |
dc.subject.translated | decimal numbers | en |
dc.subject.translated | numerical methods | en |
dc.subject.translated | comparing fractions | en |
dc.subject.translated | comparing decimals | en |
dc.subject.translated | relationship between fracture and decimal | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace-konecna verze.pdf | Plný text práce | 3,59 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Diplomova prace - M. Horakova.pdf | Posudek vedoucího práce | 147,53 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
diplomova prace_Horakova.pdf | Posudek oponenta práce | 239,78 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Protokol Horakova799.pdf | Průběh obhajoby práce | 596,31 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/37448
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.