Název: Využití metod dramatické výchovy při adaptaci žáků na vstup do 1. třídy v malotřídní škole
Další názvy: Use of methods of drama in pupils adaptation to entering the first class in a low grade school
Autoři: Pavlíčková, Marcela
Vedoucí práce/školitel: Gažáková Eva, MgA. Ph.D.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/37599
Klíčová slova: adaptace;dramatická výchova;malotřídní škola;plán činností;realizace;zhodnocení
Klíčová slova v dalším jazyce: adaptation;dramatic education;low-grade school;action plan;realization;evaluation
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá možností využití metod dramatické výchovy při adaptaci dítěte na vstup do první třídy v malotřídní škole.Obsahem diplomové práce je podrobný plán činností, jeho realizace a zhodnocení. Plán je připravený pro první školní týden v malotřídní škole Valeč. Diplomová práce může být inspirací pro učitele, kteří se rozhodnou začít školní rok netradičním způsobem a usnadnit tak dětem adaptaci při vstupu do první třídy.
Abstrakt v dalším jazyce: My dissertation task topis is focused on dramatic education method usage for pupils adoption to their first grade at low-grade school.The dissertation includes a detailed action plan, its realization and evaluation. The plan is prepared for the first grade at low-grade school in Valeč. The dissertation could be an inspiration for teachers, who would like to begin untraditionally a school year and make the adaptation easier for children when they start their first grade.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP M. Pavlickova.pdfPlný text práce2,61 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pavlickova VP.docPosudek vedoucího práce22 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
Pavlickova OP.pdfPosudek oponenta práce183,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pavlickova O.pdfPrůběh obhajoby práce355,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/37599

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.