Title: Využití metod dramatické výchovy při adaptaci žáků na vstup do 1. třídy v malotřídní škole
Other Titles: Use of methods of drama in pupils adaptation to entering the first class in a low grade school
Authors: Pavlíčková, Marcela
Advisor: Gažáková Eva, MgA. Ph.D.
Issue Date: 2019
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/37599
Keywords: adaptace;dramatická výchova;malotřídní škola;plán činností;realizace;zhodnocení
Keywords in different language: adaptation;dramatic education;low-grade school;action plan;realization;evaluation
Abstract: Diplomová práce se zabývá možností využití metod dramatické výchovy při adaptaci dítěte na vstup do první třídy v malotřídní škole.Obsahem diplomové práce je podrobný plán činností, jeho realizace a zhodnocení. Plán je připravený pro první školní týden v malotřídní škole Valeč. Diplomová práce může být inspirací pro učitele, kteří se rozhodnou začít školní rok netradičním způsobem a usnadnit tak dětem adaptaci při vstupu do první třídy.
Abstract in different language: My dissertation task topis is focused on dramatic education method usage for pupils adoption to their first grade at low-grade school.The dissertation includes a detailed action plan, its realization and evaluation. The plan is prepared for the first grade at low-grade school in Valeč. The dissertation could be an inspiration for teachers, who would like to begin untraditionally a school year and make the adaptation easier for children when they start their first grade.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KPG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DP M. Pavlickova.pdfPlný text práce2,61 MBAdobe PDFView/Open
Pavlickova VP.docPosudek vedoucího práce22 kBMicrosoft WordView/Open
Pavlickova OP.pdfPosudek oponenta práce183,42 kBAdobe PDFView/Open
Pavlickova O.pdfPrůběh obhajoby práce355,02 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/37599

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.