Title: | Modernizace úloh a pomůcek pro výuku elektromagnetické kompatibility |
Other Titles: | Modernization of tasks and tools for teaching electromagnetic compatibility |
Authors: | Mokráček, Jakub |
Advisor: | Laurenc Jiří, Doc. Ing. CSc. |
Referee: | Martínek Petr, Ing. Ph.D. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/38327 |
Keywords: | emc;elektromagnetická kompatibilita;rušení;odolnost;teslův transformátor;frekvenční charakteristiky. |
Keywords in different language: | emc;electromagnetic compatibility;interference;resistance;tesla transformer;frequency characteristics. |
Abstract: | Tato práce je zaměřená na modernizaci úloh a pomůcek pro výuku elektromagnetické kompatibility. První část práce je zaměřená na teoretický úvod do dané problematiky. Tento úvod obsahuje základní rozdělení, názvosloví a teorii laboratorních měření. V druhé části práce jsou navržený nové úlohy pro výuku, jejich výsledky a vyjádření k vhodnosti navržené úlohy. |
Abstract in different language: | The diploma thesis is focused on modernization of tasks and aids for teaching electromagnetic compatibility. The first part of the thesis is focused on theoretical introduction to the problematics. This introduction contains basic distribution, terminology and theory of laboratory measurements. In the second part of the thesis there are proposed new tasks for lessons, their results and declaration on the suitability of the proposed task. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KEE) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Mokracek_Jakub_2019_ING-Prace .pdf | Plný text práce | 2,8 MB | Adobe PDF | View/Open |
078671_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 879,56 kB | Adobe PDF | View/Open |
078671_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 1,11 MB | Adobe PDF | View/Open |
078671_hodnoceni.pdf | Průběh obhajoby práce | 84,59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/38327
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.