Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorCimler Petr, Doc. Ing. CSc.
dc.contributor.authorMichálková, Kristýna
dc.contributor.refereeSadílek Tomáš, Ing. Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2019-6-4
dc.date.accessioned2020-07-17T13:50:00Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2020-07-17T13:50:00Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-23
dc.identifier75419
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/38372
dc.description.abstractPředloţená práce je zaměřena na obchodní činnost společnosti Meggle, s.r.o., která zprostředkovává distribuci produktů MEGGLE, vlastněnými společností MEGGLE AG, v rámci České republiky. První část této práce je zaměřena na teorii, která popisuje danou problematiku. Druhá část práce je praktická, ve které je nejprve zpracována charakteristika a historie společnosti Meggle, s.r.o. a MEGGLE AG a jejich postavení na trhu. Dále je popsán marketingový mix společnosti Meggle, s.r.o., analyzováno konkurenční prostředí, provedena SWOT analýza, metoda rozhovorů a dotazníkové šetření. V poslední části práce jsou stanovena opatření, která by měla posílit konkurenceschopnost společnosti Meggle, s.r.o.cs
dc.format90 s. (130 671 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectb2bcs
dc.subjectb2ccs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectswot analýzacs
dc.subjectzprostředkovatelcs
dc.titleObchodní činnost vybrané firmycs
dc.title.alternativeBusiness activities of the selected companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented thesis is focused on business activities of Meggle, s.r.o., which mediates the distribution of the MEGGLE products owned by MEGGLE AG within the Czech Republic. The first part of this thesis is theoretical and describes particular issues. The second part is practical, in which the characteristics and history of Meggle, s.r.o. and MEGGLE AG and theirs market position are described. Furthermore, the marketing mix of Meggle, s.r.o., the competitive environment, the SWOT analysis, the interview method and the questionnaire survey are analysed. In the last part of the thesis there are measures given that should strengthen the competitiveness of Meggle, s.r.o.en
dc.subject.translatedb2ben
dc.subject.translatedb2cen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedmediatoren
dc.subject.translatedswot analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_final.pdfPlný text práce1,79 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Michalkova_Kristyna_v.pdfPosudek vedoucího práce43,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Michalkova_Kristyna_o.pdfPosudek oponenta práce198,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Michalkova_K_p.pdfPrůběh obhajoby práce62,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38372

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.