Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorOvesleová Hana, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorMatějková, Jana
dc.contributor.refereeJaneček Petr, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2019-6-6
dc.date.accessioned2020-07-17T13:50:04Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-07-17T13:50:04Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-23
dc.identifier79325
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/38396
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na gastronomii v cestovním ruchu v destinaci Šumava. Cílem práce je charakterizovat destinaci Šumava, analyzovat cestovní chování obyvatel České republiky a následně navrhnout subjekty působící v regionu Šumava pro vytvoření gastronomické stezky. V rámci uvedeného cíle jsou dále navrhnuta doporučení vedoucí ke zlepšení činnosti subjektů. První část práce se zabývá teoretickým vymezením cestovního ruchu, marketingu, gastronomie a destinačního managementu. Druhá část je zaměřena na výzkum, který byl prováděn metodou dotazníkového šetření. Po vyhodnocení výzkumu je navržena gastronomická stezka, která je sestavena pomocí subjektů působících v regionu Šumava. Následně jsou jednotlivé subjekty krátce charakterizovány a jsou navrženy doporučení vedoucí ke zlepšení.cs
dc.format102 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectdestinacecs
dc.subjectregion šumavacs
dc.subjectgastronomiecs
dc.titleGastronomie jako prvek rozvoje cestovního ruchu v destinaci Šumavacs
dc.title.alternativeGastronomy as an element of turism development in the Šumava destinationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe submitted work is focused on Tourism and gastronomy in the Šumava destination. The aim of this thesis is to characterize the Šumava destination, to analyse the travel behaviour of the inhabitants of the Czech Republic and then to design entities operating in the Šumava region to create a gastronomic trail. Furthermore, recommendations for improving the activities of the entities are suggested under this objective. The first part of the thesis deals with the theoretical definition of tourism, marketing, gastronomy and destination management. The second part focuses on the research carried out by the questionnaire investigation method. After the evaluation of the research, a gastronomic trail is proposed, which is compiled by entities operating in the Šumava region. Subsequently, the individual entities are briefly characterized and recommendations leading to improvement are proposed.en
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translateddestinationen
dc.subject.translatedregion šumavaen
dc.subject.translatedgastronomyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace-finalni verze-Matejkova.pdfPlný text práce3,98 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Matejkova_Jana_v.pdfPosudek vedoucího práce221,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Matejkova_Jana_o.pdfPosudek oponenta práce234,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Matejkova_J_p.pdfPrůběh obhajoby práce90,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38396

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.