Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorOvesleová Hana, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorOdvodyová, Kateřina
dc.contributor.refereeJakubíková Dagmar, Doc. Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2019-6-6
dc.date.accessioned2020-07-17T13:50:04Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-07-17T13:50:04Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-23
dc.identifier79327
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/38397
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou poutního turismu na Domažlicku. Cílem této práce je podat návrhy na zatraktivnění poutního turismu na základě analýzy zájmu mládeže o poutní turismus v České republice. První část se zaměřuje na oblast cestovního ruchu, kde jsou vysvětleny základní pojmy z této oblasti. Druhá část práce představuje základní prvky marketingového mixu a rozšířený marketingový mix. V třetí části jsou charakterizovány vybrané služby využívané v cestovním ruchu. Čtvrtá část představuje vybraný region. Jsou zde popsány vybrané služby cestovního ruchu nabízené na Domažlicku. Pátá část informuje o vybrané metodice dotazníkového šetření a následné vyhodnocení proběhlé analýzy. V závěru práce jsou představeny návrhy na zatraktivnění poutního turismu na Domažlicku.cs
dc.format66 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectpoutní turismuscs
dc.subjectdomažlickocs
dc.subjectturismuscs
dc.titleAnalýza trhu poutního turismu na Domažlickucs
dc.title.alternativeAnalysis of market of pilgrimage tourism in Domažlice regionen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the analysis of pilgrim tourism in the Domažlice region. The goal of the thesis is to make proposals to improve the pilgrim tourism and make it more attractive based on the analysis of youth interest in pilgrimage tourism in the Czech Republic. The first part focuses on the area of tourism, where we explain the basic concept of this area. The second part presents the basic elements of the marketing mix and the extended marketing mix. The third part describes the selected services used in tourism. The fourth section represents the selected region, and we describe there selected tourism services offered in the Domažlice region. The fifth section provides information on the selected methodology of the survey and then interprets the results of the conducted analyses. At the end of the thesis, we present the proposals to make pilgrimage tourism more attractive in the Domažlice region.en
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedpilgrimage tourismen
dc.subject.translateddomažlice regionen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
ODVODYOVA.pdfPlný text práce3,38 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Odvodyova_Katerina_v.pdfPosudek vedoucího práce221,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Odvodyova_Katerina_o.pdfPosudek oponenta práce151,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Odvodyova_K_p.pdfPrůběh obhajoby práce116,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38397

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.