Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVejvodová Jana, PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorLišková, Nikol
dc.contributor.refereeVaňková Jana, PhDr.
dc.date.accepted2019-9-13
dc.date.accessioned2020-08-24T11:39:46Z-
dc.date.available2018-6-14
dc.date.available2020-08-24T11:39:46Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-7-1
dc.identifier77352
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/38747
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá pojem didaktický test a elektronickým testováním. Ze všeho nejvíce se zaměřuje na druhy testových úloh a na to, jak jednotlivé typy úloh správně vytvořit. Druhá část se věnuje aplikacím určeným k elektronickému testování. Podrobně se zabývá aplikacemi Kahoot!, SMART Notebook, Class Marker, Quizizz, Quizlet a Plickers. Autorka následně tvoří soubory úloh v jednotlivých aplikacích a zkoumá, jaké funkce autorovi testových úloh jednotlivé aplikace nabízí.cs
dc.format55 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=77352-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdidactický testcs
dc.subjecttestová úlohacs
dc.subjectelektronické testovánícs
dc.subjectsmart notebookcs
dc.subjectquizizzcs
dc.subjectquizletcs
dc.subjectkahoot!cs
dc.subjectclassmarkercs
dc.subjectplickerscs
dc.titleElektronické testy pro výuku českého jazykacs
dc.title.alternativeElectronic tests for teaching the Czech languageen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with a theory of creating the online tests of Czech language at school. The modern world brings a lot of opportunities in teaching. There is an interactive whiteboard in almost every classroom. Thanks to it every lesson may be more efficient. The theoretical part deals with the term of didactic test. We determine its characteristics, differentiation and categories. We will focus on the types of test tasks, their characteristics and function and reveal the correct methodology of creation. This will be the resource of the practical part of the thesis. In the next part we research the electronic testing possibilities and its strenghts and weaknesses. We introduce a few apps for creating tests; namely SMART Notebook for an interactive board SMART Board, Quizlet and Quizizz. We will research in detail other apps Kahoot!, ClassMarker and Plickers. These are described in three individual chapters. We will describe test creating process, types of test tasks and feedback for the author.en
dc.subject.translateddidactic testen
dc.subject.translatedtest tasken
dc.subject.translatedonline testingen
dc.subject.translatedsmart notebooken
dc.subject.translatedquizizzen
dc.subject.translatedquizleten
dc.subject.translatedkahoot!en
dc.subject.translatedclassmarkeren
dc.subject.translatedplickersen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BAK Liskova FINALNI.pdfPlný text práce5,14 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
liskova_vankova.pdfPosudek oponenta práce46,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
liskova_vejvodova.pdfPosudek vedoucího práce54,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
liskova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce318,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38747

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.