Název: Identifikace potenciálních zákazníků a návrhy jejich oslovení
Další názvy: Identification of potential customers and suggestions for their acquisition
Autoři: Samcová, Ilona
Vedoucí práce/školitel: Tlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
Oponent: Fajfrová Karolína, Ing.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/38981
Klíčová slova: marketing;průzkum trhu;segmentace trhu
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;market research;market segmentation
Abstrakt: Předložená práce je zaměřena na segmentaci současných zákazníků a nalezení segmentu potenciálních zákazníků pro konkrétní firmu. V práci jsou řešeny oblasti jako je marketingový výzkum, segmentace trhu, tržní zacílení a marketingová komunikace. Pro stanovenou cílovou skupinu byla zkompletována jednoduchá marketingová kampaň, s jednotlivými návrhy na její oslovení.
Abstrakt v dalším jazyce: This Thesis is focused on segments of current customers and on a segment of potential customers of a particular company. I focus on marketing research, market segmentation, market targeting and marketing communication. A simple marketing campaign with suqqestions to address it, was completed for the target audience.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BakalAˇL_skAˇ prAˇce SamcovAˇ, hotovo.pdfPlný text práce484,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Samcova_Ilona_v.pdfPosudek vedoucího práce224,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Samcova_Ilona_o.pdfPosudek oponenta práce155,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Samcova_i_p.pdfPrůběh obhajoby práce62,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38981

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.