Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorNováková Jaroslava, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorKůsová, Danuše
dc.contributor.refereePísková Růžena, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2019-6-14
dc.date.accessioned2020-08-24T11:41:43Z-
dc.date.available2017-12-6
dc.date.available2020-08-24T11:41:43Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-1
dc.identifier76578
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39086
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá rozvojem grafomotoriky u žáků 2. a 3. ročníku základní školy. Dělí se na dvě části, a to část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá vývojem dítěte od novorozeneckého období po mladší školní věk. Dále se zabývá vývojem motoriky dítěte. Stěžejními kapitolami teoretické části je způsob rozvoje grafomotoriky u dětí mladšího školního věku. Popisuje také správné návyky při kreslení a psaní, korektní a nekorektní úchopy psacího náčiní. Praktická část je věnována výzkumu a výsledky výzkumu jsou zaznamenány v kapitole Shrnutí dotazníkového šetření. Dále je zde uvedena původní metodická řada grafomotorických cviků pro žáky 2. a 3. ročníku základní školy, doplněná o krátkou anotaci s doporučením využití v jiných předmětech. Vytvoření těchto grafomotorických cviků bylo cílem diplomové prácecs
dc.format74 s., XXXIIcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvývoj motorikycs
dc.subjectmladší školní věkcs
dc.subjectgrafomotorické cvikycs
dc.subjectvývoj dítětecs
dc.titleRozvoj grafomotoriky u žáků 2. a 3. ročníku ZŠcs
dc.title.alternativeThe development of grafomotories in Y2 and Y3 pupils of elementary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedDiploma thesis deals with the development of graphomotoric pupils 2 and 3. year of elementary school. Two Divide part of theoretical and practical. In the theoretical part of the child from neonatal younger school age. It is in the motor. Part of the theoretical chapters Pivotal graphomotoric development in children of school age. Also good habits Describe drawing and writing, correct and incorrect grasp his equipment. Practical part is paid to research and research results are recorded in Chapter Summary of the questionnaires. The original is a methodological graphomotoric exercises for year 2 and 3., accompanied by a brief annotation to the uses in other articles. Creation of these exercises was the graphomotoric thesis.en
dc.subject.translateddevelopment of motor skillsen
dc.subject.translatedyounger school ageen
dc.subject.translatedgraphomotoric exercisesen
dc.subject.translatedchild developmenten
dc.subject.translatedthe development of graphomotoricen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
1 diplomova prace Kusova Danuse.pdfPlný text práce4,18 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
kusova_piskova.pdfPosudek oponenta práce57,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
kusova_novakova.pdfPosudek vedoucího práce32,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
kusova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce272,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39086

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.