Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorNováková Jaroslava, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorSkrbková, Jana
dc.contributor.refereeFranta David, PhDr. Mgr. Bc.
dc.date.accepted2019-6-14
dc.date.accessioned2020-08-24T11:41:44Z-
dc.date.available2017-12-6
dc.date.available2020-08-24T11:41:44Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-1
dc.identifier76589
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39090
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá vymezením pojmu čtení a čtenářské gramotnosti. Porovnává a popisuje výuku provopočátečního čtení metodou analyticko-syntetickou a metodou Sfumato - Splývavé čtení. Podrobně charakterizuje obě metody a zaměřuje se na deskripci shod a rozdílů v jejich výuce a vystihuje jednotlivé požadavky kladné na pedagogy. Praktická část je formou dotazníkového šetření zaměřena na využití obou metod ve výuce čtení na prvním stupni. Závěrečná část obsahuje výsledky výzkumného šetření.cs
dc.format76 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectanalyticko-syntetická metoda čtenícs
dc.subjectmetoda sfumato - splývavé čtenícs
dc.subjectvýuka elementárního čtenícs
dc.subjectshody a rozdíly ve výucecs
dc.titleSfumato versus analyticko-syntetická metoda čtenícs
dc.title.alternativeSfumato versus analyticly-synthetic method of readingen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedMy Dissertation Work describes the concept of reading and the readers´ literacy. It describes and compares teaching of reading by analytic-synthetic Sfumato-integrated reading method. It describes in details both the methods aiming to description of conformity and differences of theirs. It gives a picture of demands on teachers . The practical part made as a questionaire leeds to utilization of both the methods of teaching the reading on the Basic level schools. The Final part is a substantial result of the research work.en
dc.subject.translatedanalytic-synthetic method of readingen
dc.subject.translatedsfumato method - integrated readingen
dc.subject.translatedteaching of elementary readingen
dc.subject.translatedconformity and differences in teachingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP - Skrbkova Jana - final verze pdf.pdfPlný text práce2,26 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
skrbkova_novakova.pdfPosudek vedoucího práce36,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
skrbkova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce262,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
skrbkova_franta.pdfPosudek oponenta práce471,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39090

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.