Název: Rozbor druhů chování při vysokoškolské výuce
Další názvy: The analysis of the students behavior during university lectures
Autoři: Boudová, Michaela
Vedoucí práce/školitel: Stacke Václav, RNDr. Ph.D.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/39237
Klíčová slova: videostudie;vývoj žáků;kognitivní přístup;behaviorální přístup;realizace videostudie
Klíčová slova v dalším jazyce: video study;student development;cognitive approach;behavioural approach;video study realization
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá tím, jak se žáci vysoké školy chovají ve výuce. V první části této práce je vysvětleno lidské chování z různých pohledů a vývoj člověka po dobu školní docházky. Dále je zde vysvětlena technická stránka natáčení a videokamer. Jsou zde také uvedeny poznatky z již provedených video-výzkumů. V praktické části jsou rozebrány už jednotlivé druhy chování všech studentů, a následně vybraných subjektů.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis deals with how students of college behave in teaching. The first part of this work explains human behaviour from different perspectives and human development during school attendance. The second part explains the technical side of filming and video cameras. There are also findings from already conducted video surveys. In the practical part are discussed the individual types of behaviour of all students and subsequently selected subjects.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace.pdfPlný text práce1,43 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Boudova_prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce127,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Boudova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce762,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Boudova_oponent.pdfPosudek oponenta práce637,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39237

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.