Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKubík, Michal
dc.contributor.authorLinhart, Jan
dc.contributor.refereeObermann, Jan
dc.date.accepted2012-06-06
dc.date.accessioned2013-06-19T06:57:33Z
dc.date.available2011-10-17cs
dc.date.available2013-06-19T06:57:33Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-09
dc.identifier47121
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3929
dc.description.abstractTato práce přináší ucelený přehled a informace o současně používaných systémech pomoci při parkování ve vozech značky Škoda. Po srovnání následuje rozšíření funkcionality parkovacího asistentu PLA 1.5 na PLA 2.0 používanou ve vozech VW. Tato úprava byla nastavena a otestována pro použití v sériové výrobě. V závěru práce přináší úvahy o možnosti dalšího rozšíření a zdokonalení systému. Práce je veřejná, dodatek k této diplomové práci podléhá utajení, neboť obsahuje důvěrné informace společností Škoda Auto a.s. a Valeo Schalter und Senzoren GmbH. Dodatek práce bude dostupný ve společnosti Škoda Auto a.s., ve vývoji elektriky a elektroniky vozu, v oddělení TML/4 ? Asistenční systémy řidiče.cs
dc.format45 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectasistenční systémy řidičecs
dc.subjectparkovací asistentcs
dc.subjectultrazvukcs
dc.subjecttestovánícs
dc.subjectultrazvukový senzorcs
dc.titleParkovací asistentcs
dc.title.alternativePark Assist Systemen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnickács
dc.description.departmentKatedra elektroenergetiky a ekologiecs
dc.thesis.degree-programAplikovaná elektrotechnikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis work brings compacted overwiew about actual used systems for helping by parking in Skoda cars. After comparsion follows expansion of functionality by park assistent PLA1.5 to PLA 2.0 used by VW cars. This modification was set and tested for using in production. In conclusion this work brings considerations about possibilities of the next extension and improvement of this system. This work is public, addendum to this work is subjectet to concealment, because includes secret informations of companies Skoda Auto a.s. and Valeo Schalter und Senzoren GmbH. This addendum will be accessible in the company Skoda Auto a.s., in the Car electric and electronics department, TML/4-Assistant systems for driver.en
dc.subject.translatedassistant systems for driveren
dc.subject.translatedpark assistanten
dc.subject.translatedultrasonicen
dc.subject.translatedtestingen
dc.subject.translatedultrasonic sensoren
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KEE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova_prace.pdfPlný text práce2,1 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
047121_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce347,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
047121_oponent.pdfPosudek oponenta práce579,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
047121_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce299,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3929

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.