Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorUllmann, Jan
dc.contributor.refereeOvesleová Hana, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2019-6-3
dc.date.accessioned2020-08-24T11:43:48Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-08-24T11:43:48Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-18
dc.identifier79230
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39310
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřená na sestavení komunikačního plánu pro vybraný subjekt, Fakultu ekonomickou Západočeské univerzity v Plzni. V práci byl zpracován teoretický úvod do marketingu ve školství, komunikačního plánování a chování zákazníků. Následně byla provedena detailní analýza konkurenčního prostředí vybraného subjektu a jeho srovnání s vybranými konkurenčními subjekty. Dále byl provedený výzkum zaměřený na preference zákazníků Fakulty ekonomické. Testovány byly hypotézy, na základě kterých byly zjištěny faktory kritické pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu. Z závěru práce byl následně vytvořen návrh komunikačního plánu pro Fakultu ekonomickou, ZČU.cs
dc.format176 s. (222 930 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=79230-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketing ve školstvícs
dc.subjectkomunikační pláncs
dc.subjectsociální médiacs
dc.titleSestavení komunikačního plánu pro vybraný subjektcs
dc.title.alternativeCreation of communitation plan for a chosen organisationen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe present work is focused on compiling a communication plan for the selected subject, Faculty of Economics, University of West Bohemia in Pilsen. This thesis elaborates on a theoretical introduction to marketing in education, communication planning and customer behavior. Subsequently, a detailed analysis of the competitive environment of the selected subject and its comparison with selected competing entities was performed. Furthermore, research focused on the preferences of the Faculty of Economics customers was conducted. With regard to the obtained data from the analysis of the competitive environment and the research of customer behavior, a communication plan proposal for the selected subject was created.en
dc.subject.translatedmarketing in the education sectoren
dc.subject.translatedcommunication planen
dc.subject.translatedsocial mediaen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Jan_Ullmann.pdfPlný text práce4,96 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ullmann_Jan_v.pdfPosudek vedoucího práce226,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ullmann_Jan_o.pdfPosudek oponenta práce222,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ullmann_Jan_p.pdfPrůběh obhajoby práce71,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39310

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.