Název: Vizuální identita existujícího subjektu
Další názvy: Visual identity of existing subject
Autoři: Voborník, Vojtěch
Vedoucí práce/školitel: Fišerová Kristýna, Doc. MgA.
Oponent: Kokolia Jan, MgA.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/39362
Klíčová slova: vizuální identita;televizní stanice;redesign;logo;logotyp;vizuální styl;korporátní identita;regionální televize;rozšířená realita
Klíčová slova v dalším jazyce: visual identity;tv channel;redesign;logo;logotype;corporate identity;local tv;augmented reality
Abstrakt: Hlavním tématem této diplomové práce je redesign existujícího subjektu. Konkrétně se jedná o vizuální identitu regionální televizní stanice, zahrnující její hlavní On air, Off air a online prvky komunikace, za použití principů Motion designu. Jedná se o televizní stanici, zaměřenou na Český Krumlov a jeho okolí. Má za cíl informovat diváky o důležitých záležitostech, akcích, tipech na výlety apod. Logotyp je rozdělen do dvou částí, první část tvoří nápis krumlov, následovaný asteriskem a druhá částje složena z asterisku, následovaného přídavným jménem, popisujícím pocity, které v lidech toto město evokuje. Dohromady tak tvoří hravou vizuální identitu, aplikovanou na veškeré prvky korporátní identity, zahrnující také online propagaci stanice skrze facebookové efekty na principu rozšířené reality.
Abstrakt v dalším jazyce: The main topic of this Master thesis is redesign of an existing subject. Specifically redesign of a local TV channel's visual identity including the main parts of its On air, Off air, and online communication, with use of principles of Motion design. The TV channel itself is focusing on the town Český Krumlov and its surroundings and informs viewers about new events, news, and other subjects they may have been interested in. The logotype consists of two halves. The first one is the word "krumlov" (the town's name) accompanied by an asterisk and the second one is an asterisk, accompanied by an adjective, describing people's feelings about this city. Together it forms fresh and playful visual identity, applied on all parts of the whole corporate identity, including online marketing thru the Facebook AR effects.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KDE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Vojtech_Vobornik_online.pdfPlný text práce2,31 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vobornik.pdfPosudek oponenta práce191,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vobornik_0.pdfPosudek vedoucího práce718,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vobornik_1.pdfPrůběh obhajoby práce277,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39362

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.