Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Ogoun Aleš, Doc. akademický malíř | |
dc.contributor.author | Uhliarová, Andrea | |
dc.contributor.referee | Bukovský Ivan, akademický malíř | |
dc.date.accepted | 2019-6-17 | |
dc.date.accessioned | 2020-08-24T11:44:16Z | - |
dc.date.available | 2018-5-31 | |
dc.date.available | 2020-08-24T11:44:16Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-4-30 | |
dc.identifier | 77565 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/39365 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá kvalitou současné společnosti, respektive rozpadem struktury a rostoucími individualistickými tendencemy. Finální podobou je serie čtyř olejomaleb na plátně. Teoretická část analyzuje masový individualismus, který je nebezpečným jevem pro naši komunikaci a další spolupráci. Malby jsou kombinací iluzivní malby a abstraktním momentů. Motivy zvířecí lebky znázornují pocit "ovce" v kolektivu. Kompozice je vytvořena jako kombinace jednoduchých základních tvarů- kruhu a čtverce. Série má jasné řazení a vzniká v ní příběh, podobně jako u komiksu. Tyto malby následují symbolismus z přelomu 19/20. století | cs |
dc.format | 36 s. (32 564 znaků), 9 s. Příloh | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | umění | cs |
dc.subject | malba | cs |
dc.subject | olejomalba | cs |
dc.subject | současná společnost | cs |
dc.subject | symbolismus | cs |
dc.subject | kosti | cs |
dc.title | Symboly, znaky naší civilizační současnosti | cs |
dc.title.alternative | Symbols, signs of our contemporary civilization | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | MgA. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara | cs |
dc.thesis.degree-program | Design | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with quality of contemporary society, breakdown of structures and expanding individualism. The final form is a set of four paintings on canvas, painted with oil colours. The theoretical part analyze theory of mass individualism, which becomes dangerous for our communication and cooperation. Paintings are combination of illusive painting and abstract elements. Motives of animal skulls represent the feeling of "sheep" in collective. All scenes are conceived as simple combination of elementary shapes of circle and square. This series has a clear sorting and development similar to comic story- storyboard. Paintings probably follow the historical line of symbolism of the turn of 19/20. century. | en |
dc.subject.translated | art | en |
dc.subject.translated | painting | en |
dc.subject.translated | oil painting | en |
dc.subject.translated | contemporary society | en |
dc.subject.translated | symbolism | en |
dc.subject.translated | bones | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KDE) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
diplomova prace.pdf | Plný text práce | 2,72 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Uhliarova.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,18 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Uhliarova_0.pdf | Posudek oponenta práce | 742,16 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Uhliarova_1.pdf | Průběh obhajoby práce | 278,69 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/39365
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.