Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorCimická, Lucie
dc.contributor.refereeVildová Eliška, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-26
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:15Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-11-10T00:29:15Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-11
dc.identifier79296
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40099
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá výzkumem nákupního chování spotřebitelů v rámci zdravého životního stylu. Hlavním cílem práce je analyzování nákupního chování spotřebitelů v segmentu zdravé výživy a zkoumání, zda má věk spotřebitelů vliv na jejich přístup ke zdravé výživě a jaký postoj mají spotřebitelé ke zdravému stravování. V teoretické části jsou vymezeny kapitoly, které jsou spjaty s tématem práce. Praktická část zahrnuje kvantitativní a kvalitativní metody výzkumu, a to dotazníkové šetření a rozhovor. Výsledky šetření byly využity pro navrhující doporučení, která mohou posloužit především obchodům, které prodávají zdravou výživu.cs
dc.format75 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectzdravý životní stylcs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.titleZdravý životní styl v nákupním chování spotřebitelůcs
dc.title.alternativeA Healthy Lifestyle in Consumer Buying Behaviouren
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the research of consumer shopping behavior in the context of a healthy lifestyle. The main goal of this work is to analyze the shopping behavior of consumers in the segment of healthy nutrition and to examine whether the age of consumers affects their attitude to healthy nutrition and what attitude have consumers to healthy eating. The theoretical part defines the chapters that are related to the topic of the work. The practical part includes quantitative research methods, namely a questionnaire survey and an interview. The results of the survey were used for suggesting recommendations which can be used especially for stores which sell healthy food.en
dc.subject.translatedhealthy lifestyleen
dc.subject.translatedconsumeren
dc.subject.translatedbuying behaviouren
dc.subject.translatedmarketing mixen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Cimicka Lucie.pdfPlný text práce2,57 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cimicka_Lucie_v.pdfPosudek vedoucího práce225,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cimicka_Lucie_o.pdfPosudek oponenta práce224,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cimicka_p.pdfPrůběh obhajoby práce89,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40099

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.