Title: Analýza online komunikace vybrané značky
Other Titles: Online communication analysis of the specific brand
Authors: Nádvorníková, Andrea
Advisor: Fajfrová Karolína, Ing.
Referee: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Issue Date: 2020
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/40142
Keywords: marketingová komunikace;online marketing;sociální sítě
Keywords in different language: marketing communication;online marketing;social media
Abstract: Hlavním cílem práce je zanalyzovat kanály marketingové komunikace vybrané značky, a následně přijít s návrhy na jejich vylepšení. Konkrétně se jedná o webové stránky, inzerci na specializovaných webech, e-mailing, komunikaci na sociálních sítích a spolupráci s influencery. Tyto nástroje jsou nejprve podrobeny analýze a následují návrhy na jejich vylepšení. K relevantním částem komunikace je navržen také potřebný finanční obnos na jejich uskutečnění. Dále práce obsahuje návrh komunikace na sociálních sítích.
Abstract in different language: The aim of the bachelor this thesis is to analyse channels of the marketing communication which are used by the chosen brand. Specifically we talk about webpage, e-mailings, communication on social media and cooperation with influencers. First of all, these tools are analysed. After that, the author is suggesting some improvements. There are also suggested budgets for relevant parts of the online communication. Thesis also contains suggestions for communication on social media.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP_NadvornikovaAndrea.pdfPlný text práce1,85 MBAdobe PDFView/Open
Nadvornikova_Andrea_v.pdfPosudek vedoucího práce213,79 kBAdobe PDFView/Open
Nadvornikova_Andrea_o.pdfPosudek oponenta práce227,79 kBAdobe PDFView/Open
Nadvornikova_p.pdfPrůběh obhajoby práce67,74 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/40142

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.