Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.-
dc.contributor.authorSvozil, Patrik-
dc.contributor.refereePrantl David, Ing. Ph.D.-
dc.date.accepted2020-6-18-
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:23Z-
dc.date.available2019-10-22-
dc.date.available2020-11-10T00:29:23Z-
dc.date.issued2020-
dc.date.submitted2020-5-11-
dc.identifier82877-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40159-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá metodou mystery shopping. V první části této práce jsou uvedeny teoretické poznatky k dané problematice. Teoretické poznatky jsou dále aplikovány v praktické části. V rámci praktické části byl proveden vlastní výzkum, a také byly analyzovány výsledky poskytnuté společností ING Bank. Z provedené analýzy jsou dále vyvozeny návrhy na zlepšení situace.cs
dc.format64 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezenícs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectbankacs
dc.subjectkomunikacecs
dc.titleVyužití mystery shoppingu pro hodnocení komunikace se zákazníky ve zvolené organizacics
dc.title.alternativeUse of mystery shopping for evaluation of communication with customers in selected companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor Thesis is focused on the technique of mystery shopping. The first part of this thesis includes theoretical knowledge to the issue. These theoretical information are later applied in the next part, which is practical part of this thesis. First the own research was done with use of technique of mystery shopping, then were analysed results of mystery shopping provided by ING Bank. From the analysis there are defined suggestions to improve the situation.en
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedmystery shoppingen
dc.subject.translatedbanken
dc.subject.translatedcommunicationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Svozil.pdfPlný text práce1,62 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Svozil_Patrik_v.pdfPosudek vedoucího práce216,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Svozil_Patrik_o.pdfPosudek oponenta práce215,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Svozil_p.pdfPrůběh obhajoby práce102,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40159

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.