Název: Branding tichých vín v České republice
Další názvy: Branding of wines in the Czech Republic
Autoři: Vokurková, Veronika
Vedoucí práce/školitel: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Oponent: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/40226
Klíčová slova: branding;marketingová komunikace;tiché víno;bohemia sekt;spotřebitelské nákupní chování
Klíčová slova v dalším jazyce: branding;marketing communication;wines;bohemia sekt;consumer's buying behaviour
Abstrakt: Tato diplomová práce je zaměřená na zhodnocení brandingových aktivit v sektoru tichých vín v České republice. V první kapitole je obecně popsána marketingová komunikace a marketingový mix. Další kapitola představuje klíčovou problematiku brandingu včetně loga, příběhu značky, hodnoty značky, autenticity, image či životního cyklu značky. Třetí a následně i čtvrtá kapitola nahlíží do současné situace na trhu tichého vína v České republice a představují dominantní vinařské závody. Následující kapitola již více prakticky přibližuje marketingový komunikační mix konkrétně pro sektor tichých vín. V šesté kapitole je popsán design výzkumu. Poslední kapitola uvádí statistické vyhodnocení výsledků provedeného výzkumu a následná doporučení pro firmu.
Abstrakt v dalším jazyce: This Diploma thesis is focused on an evaluation of branding activities in a wine industry in the Czech Republic. The first chapter describes marketing communication together with marketing mix in a general point of view. Next chapter introduces the key topic of branding including logo, brand story, brand value, image, brand autenticity and brand life cycle. The third and fourth chapter show the insight to a current situation of wine market in Czechia as well as main wine producers. In the following chapter the specific marketing communication mix for a wine sector is described. The chapter number six explains the research design. The very last chapter shows statistical analysis of the research outcomes and possible recommendations to the company.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
VOKURKOVA_Veronika_DP.pdfPlný text práce3,01 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vokurkova_Veronika_v.pdfPosudek vedoucího práce221,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vokurkova_Veronika_o.pdfPosudek oponenta práce228,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vokurkova_Veronika_p.pdfPrůběh obhajoby práce91,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40226

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.