Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorBechová, Kristýna
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2020-6-19
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:41Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2020-11-10T00:29:41Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-11
dc.identifier82550
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40227
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na výzkum webových stránek pomocí testování oční kamerou a klasickým uživatelským testováním. Hlavním cílem této práce je výzkum webových stránek těmito metodami, porovnání těchto dvou metod a vytvoření návrhů na zefektivnění webových stránek. Metodami výzkumu je samotný experiment a dále zúčastněné pozorování výzkumníka, dotazování v podobě standardizovaného dotazníku SUPR-Q a polostrukturovaný rozhovor. V diplomové práci je zpracován teoretický vstup, který souvisí s tématem testování webových stránek. Zabývá se marketingovým výzkumem, klasickým uživatelským testováním, testováním pomocí oční kamery a webovými stránkami jako takovými. Tyto poznatky jsou porovnány s empirickou částí diplomové práce. Praktická část obsahuje informace o webových stránkách podrobených k výzkumu, samotný návrh, realizaci, analýzu a zhodnocení výzkumu, porovnání použitých metod, porovnání s dřívějším výzkumem, následně opatření, která poslouží k zefektivnění webových stránek a finanční návrh testování.cs
dc.format108 s. (139 782 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectklasické uživatelské testovánícs
dc.subjecteye trackingcs
dc.subjectoční kameracs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectwebové stránkycs
dc.titlePorovnání klasického uživatelského testování www stránek a testování oční kameroucs
dc.title.alternativeComparison of classic user testing of websites to eye-tracking testingen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented work is focused on the websites research using eye tracking testing and classical user testing. The main goal of this work is to research websites by these methods, compare these two methods and make suggestions for streamlining the websites. The research methods are the experiment and further participant observation of the researcher, questioning in the form of a standardized SUPR-Q questionnaire and a semi-structured interview. The diploma thesis deals with a theoretical input related to the topic of website testing. It is focused on marketing research, classic user testing, eye tracking testing and websites as such. These findings are compared with the empirical part of the thesis. The practical part contains information about websites submitted for research, the design, implementation, analysis and evaluation of research, comparison of used methods, comparison with previous research, followed by measures that will serve to streamline the websites and financial design of testing.en
dc.subject.translatedclassic user testingen
dc.subject.translatedeye trackingen
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedwebsitesen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova_prace_Bechova_Kristyna .pdfPlný text práce5,02 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bechova_Kristyna_v.pdfPosudek vedoucího práce226,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bechova_Kristyna_o.pdfPosudek oponenta práce226,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bechova_p.pdfPrůběh obhajoby práce53,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40227

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.