Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČížek Petr, Ing. Ph.D., MA
dc.contributor.authorRýgl, Pavel
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-16
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:43Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2020-11-10T00:29:43Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-4
dc.identifier82617
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40246
dc.description.abstractV této práci se využívají teoretické přístupy inovací produktu a zjišťuje se jejich užitečnost aplikovaná v praxi. Na základě testování uživatelů prostřednictvím pozorování, rozhovoru a dotazníkového šetření se vyvíjí průběžně webová aplikace. Smysl je využít zpětné vazby od uživatelů na testovanou aplikaci a na základě ní se rozhodnout o dalším vývoji. Tato práce má za cíl ukázat, jak testování produktu ve vývojové části může odhalit nedostatky a celkový pohled koncového zákazníka na produkt. Využití těchto údajů je pro snížení nákladů v celkovém procesu, nebo včasného zjištění neužitečnosti produktu již v počátcích vývoje. Konečným výstupem je ohodnocení praktik, využívaných k testování uživatelů a konkrétní doporučení budoucího vývoje aplikace na základě výsledků z výzkumu.cs
dc.format81 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinovacecs
dc.subjectuživatelské testovánícs
dc.subjectuživatelská zkušenostcs
dc.subjectvývoj webové aplikacecs
dc.subjectužitečnost a použitelnost aplikacecs
dc.titleVyužití zákaznické zkušenosti pro inovaci produktucs
dc.title.alternativeCustomer experience for product innovationen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis work focuses on how theoretical approaches of product innovation are useful in practical application. Web application is continuously developed based on user testing through observation, interview and questionnaire survey. The point is to use feedback from the user testing of application to decide on its further development. This work aims to show how product testing in the development part can reveal shortcomings and the target customers overall view of the product. The use of these data is to reduce costs in the overall process or the early detection of product uselessness at the beginning of development process. The final output is an evaluation of practices used to test user experience and specific recommendation for future application development based on research results.en
dc.subject.translatedinnovationen
dc.subject.translateduser testingen
dc.subject.translateduser experienceen
dc.subject.translatedweb application developmenten
dc.subject.translatedapplication usefulness and usabilityen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Pavel Rygl_Vyuziti zakaznicke zkusenosti pro inovaci produktu.pdfPlný text práce2,62 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rygl_Pavel_v.pdfPosudek vedoucího práce191,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rygl_Pavel_o.pdfPosudek oponenta práce231,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rygl_p.pdfPrůběh obhajoby práce83,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40246

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.