Název: Psychologické předpoklady dítěte pro hru na klavír.
Další názvy: The psychological predispositions of a child to play the piano.
Autoři: Kroupová, Lucie
Vedoucí práce/školitel: Slavíková Marie, Doc. PaedDr. CSc.
Oponent: Aschenbrenner Vít, Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/40425
Klíčová slova: hra na klavír;dítě školního věku;psychologické předpoklady;motivace.
Klíčová slova v dalším jazyce: playing the piano;school-age child;psychological predispositions;motivation.
Abstrakt: Bakalářská práce s názvem "Psychologické předpoklady dítěte pro hru na klavír" pojednává o schopnostech dítěte potřebných ke hře na klavír. Zabývá se historickým vývojem klavírní techniky, vývojem dítěte v mladším školním věku a jeho fyziologickými a psychologickými dispozicemi pro hru na klavír s různými metodami výuky. Cílem práce je objasnění hudebních předpokladů a vlivů, které na dítě působí, metod a celého procesu, jenž ovlivňuje jeho vývoj.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis with title "The psychological predispositions of a child to play the piano." Deals with the ability of the child to play the piano. It deals with the historical development of the piano technique, the development of a young school age child and its physiological dispositions for playing the piano with various teaching methods. The aim of the work is to clarify the musical assumptions and influences that affect the child, methods and the whole process taht influences its development.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KHK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Lucie Kroupova.pdfPlný text práce1,57 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
KROUPOVA_BP_oponent_Asch..pdfPosudek oponenta práce146,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
KROUPOVA_BP_vedouci_Sla.pdfPosudek vedoucího práce138,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kroupova.pdfPrůběh obhajoby práce316,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40425

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.