Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Vágnerová Petra, Mgr. | |
dc.contributor.author | Hlinovská, Johana | |
dc.date.accepted | 2020-9-4 | |
dc.date.accessioned | 2020-11-10T00:30:42Z | - |
dc.date.available | 2019-9-11 | |
dc.date.available | 2020-11-10T00:30:42Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-6-30 | |
dc.identifier | 81539 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/40449 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá obsahovou analýzou tématu obojživelníci v současných učebnicích přírodopisu určených pro základní školy. Zaměřuje se na výskyt odborných chyb a matoucích tvrzení obsažených ve výkladovém textu učebnic. V teoretické části popisuje definici a funkci učebnice, zařazení tématu obojživelníci do rámcových vzdělávacích programů a výzkum učebnic. V praktické části jsou popsány výsledky výzkumu. | cs |
dc.format | 34 s., i s. (66 991 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | učebnice | cs |
dc.subject | obsahová analýza | cs |
dc.subject | přírodopis | cs |
dc.subject | obojživelníci | cs |
dc.subject | pedagogický výzkum | cs |
dc.title | Analýza tematického celku Obojživelníci ve vybraných učebnicích přírodopisu pro ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Analysis of thematic unit Amphibians in selected biology textbooks for primary schools | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Přírodovědná studia | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This bachelor's thesis deals with the content analysis of tematic unit amphibians in textbooks for primary schools. It focuses on the amount of mistakes and confusing statements contained in the textbooks. There is definition of textbook and description of its functions, inclusion of the topic amphibians in the framework educational programs and description of textbook's research in the teoretical part. In the practical part the results of research are described. | en |
dc.subject.translated | textbook | en |
dc.subject.translated | content analysis | en |
dc.subject.translated | biology | en |
dc.subject.translated | amphibians | en |
dc.subject.translated | pedagogical research | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP_Hlinovska-Johana.pdf | Plný text práce | 1,08 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hlinovska_prubeh_obhajoby.pdf | Průběh obhajoby práce | 139,63 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hlinovska_posudek_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 374,49 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hlinovska_posudek_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 974,88 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/40449
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.