Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKrotký Jan, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorRanda, Michal
dc.contributor.refereeFadrhonc Jan, Mgr.
dc.date.accepted2020-9-8
dc.date.accessioned2020-11-10T00:32:25Z-
dc.date.available2017-12-19
dc.date.available2020-11-10T00:32:25Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-6-26
dc.identifier76257
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40767
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá návrhem praktických příkladů využití počítačem řízených strojů ve výuce na základních školách. Součástí je komplexní zadání práce, jejím výsledkem jsou komponenty pro výukovou hru. Zadání bylo ve zjednodušené formě předloženo žákům základní školy a dětem na kroužku pomocí online komunikace. Práci zpracovávaly děti doma kvůli omezení docházky do škol a do center volnočasových aktivit. Z důvodu příliš malého množství obdržených vzorků nebylo možno provést srovnání za účelem vyvození závěrů.cs
dc.format66 s., i s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectlasercs
dc.subjectrobotcs
dc.subjectvzdělávací hrycs
dc.subjectinkscapecs
dc.subjectvýrobacs
dc.subjectcnc strojecs
dc.subjectdřevocs
dc.subjectpravidla hrycs
dc.titlePočítačem řízené stroje ve výuce na základních školáchcs
dc.title.alternativeThe use of computer operated devices in primary schoolsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of the thesis was to present a suggestion for the use of CNC machines in the education process on elementary schools. The thesis contains a comprehensive assignment, the result of which is a set of components for an educational game. The assignment was, in a simplified form, presented to elementary school children as well as children attending an extracurricular activity. This was done using an online communication tool and the children worked from their homes, as there was a curfew imposed at that time. The lack of received samples was the reason no analysis that would lead to a conclusion regarding the differences of both groups could be made.en
dc.subject.translatedelementary schoolen
dc.subject.translatedlaseren
dc.subject.translatedroboten
dc.subject.translatedserious gamesen
dc.subject.translatedinkscapeen
dc.subject.translatedcraftingen
dc.subject.translatedcnc machineen
dc.subject.translatedwooden
dc.subject.translatedgame rulesen
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KMT)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DP_Randa_Michal.pdfPlný text práce3,81 MBAdobe PDFView/Open
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce37,1 kBAdobe PDFView/Open
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce39,04 kBAdobe PDFView/Open
Protokol - Randa.pdfPrůběh obhajoby práce267,11 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/40767

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.