Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorFeiferlíková Romana, Mgr. et Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorTrkovská, Adéla
dc.contributor.refereeAschenbrenner Vít, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-17
dc.date.accessioned2020-11-10T00:32:58Z-
dc.date.available2018-12-7
dc.date.available2020-11-10T00:32:58Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-4-29
dc.identifier80344
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40845
dc.description.abstractTéma diplomové práce se týká intonace na druhém stupni základních škol. První část práce je teoretického charakteru a zaměřuje se na vývoj intonační metodiky a její hlavní představitele. Neopomíjí ani pojetí intonace v Rámcovém vzdělávacím programu a jednotlivá intonační cvičení. Druhá část je již praktická a je zacílena na výzkum s názvem Použití intonace v hodinách hudební výchovy na základních školách.cs
dc.format64 s. (76 319 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectintonacecs
dc.subjectvýukacs
dc.subjectdruhý stupeň základní školycs
dc.subjecthudební výchovacs
dc.subjectzpěvcs
dc.subjectintonační cvičenícs
dc.subjectsolmizační slabikycs
dc.subjectfonogestikacs
dc.subjectrámcový vzdělávací programcs
dc.subjectintonační metodycs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectmax battkecs
dc.subjectzoltán kodálycs
dc.subjectladislav danielcs
dc.subjectfrantišek lýsekcs
dc.subjectbohumil čeněkcs
dc.titleVýuka intonace na 2. stupni základní školycs
dc.title.alternativeTeaching intonation at the second grade of elementary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis theme concerns intonation at the second grade of primary schools. The first part of the thesis is theoretical and focuses on the development of the intonation methodology. There is also part about the concept of intonation in the Framework educational programme and individual intonation exercises. The second part is already practical and focused on research called The use of intonation in music education at the second grade of elementary schools.en
dc.subject.translatedintonationen
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translatedthe second grade of elementary schoolen
dc.subject.translatedmusic educationen
dc.subject.translatedsingingen
dc.subject.translatedintonation excercisesen
dc.subject.translatedsol-fa syllablesen
dc.subject.translatedphonogesticsen
dc.subject.translatedframework educational programmeen
dc.subject.translatedintonation methodsen
dc.subject.translatedresearchen
dc.subject.translatedquestionnaireen
dc.subject.translatedmax battkeen
dc.subject.translatedzoltán kodályen
dc.subject.translatedladislav danielen
dc.subject.translatedfrantišek lýseken
dc.subject.translatedbohumil čeněken
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KHK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Intonace na ZS_AT.docx.pdfPlný text práce7,62 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
TRKOVSKA_DP_vedouci_Feif.pdfPosudek vedoucího práce109,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
TRKOVSKA DP_oponent_Asch.pdfPosudek oponenta práce112,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Trkovska.pdfPrůběh obhajoby práce247,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40845

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.