Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSlavíková, Marie
dc.contributor.authorDlouhá, Michaela
dc.contributor.refereeFeiferlíková, Romana
dc.date.accepted2012-08-29
dc.date.accessioned2013-06-19T06:58:33Z-
dc.date.available2010-12-03cs
dc.date.available2013-06-19T06:58:33Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-29
dc.identifier44947
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/4135
dc.description.abstractTato bakalářská práce zachycuje problematiku vnímání rockové hudby u dětí staršího školního věku. Je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická, kde se zabývám vývojem populární hudby se zaměřením na rock. Věnuji se zde také psychologickým aspektům vnímání hudby rockové a funkcím tohoto žánru. Dále popisuji výuku hudební výchovy na základní škole. V praktické (výzkumné) části jsem prostřednictvím zvukového dotazníku zjišťovala, jakým způsobem jsou schopni žáci osmé a deváté třídy vnímat rockovou hudbu. V závěru práce jsou zveřejněny výsledky tohoto výzkumu s porovnáním chlapců a dívek v každé třídě zvlášť.cs
dc.format51 s. (7 395 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvnímání rockové hudbycs
dc.subjectrocková hudbacs
dc.subjectsémantický diferenciálcs
dc.titleVnímání rockové hudby u žáků staršího školního věkucs
dc.title.alternativeThe perception of rock music by older pupilage childrenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra hudební kulturycs
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis work captures the issue of perception of rock music in school children. It is divided into two parts. The first, theoretical part, deals with the development of popular music, focusing on rock. In this part I also pay attention to the psychological aspects of rock music perception and functionality of this genre. In addition I describe different possibilities of the music education in the primary schools. In the practical part I examined the ability of the pupils of the eighth and nineth grade to understand to the rock music. The research was realised through the audio questionnaire. Each class was examined separately; the boys? and the girls? results were compared subsequently. The findings are stated at the end of this work.en
dc.subject.translatedperception of rock musicen
dc.subject.translatedrock musicen
dc.subject.translatedsemantic differencialen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KHK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Vnimani rockove hudby u zaku starsiho skolniho veku - Michaela Dlouha.pdfPlný text práce1,67 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
dlouha_posudek_BP_vedouci_slavikova.pdfPosudek vedoucího práce522,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
dlouha_posudek_BP_oponent_feiferlikova.pdfPosudek oponenta práce395,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
dlouha_prubeh_obhajoby_BP.pdfPrůběh obhajoby práce110,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/4135

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.