Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Nováková Jaroslava, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Hlavová, Jana | |
dc.contributor.referee | Franta David, PhDr. Mgr. Bc. | |
dc.date.accepted | 2020-6-30 | |
dc.date.accessioned | 2020-11-10T00:37:55Z | - |
dc.date.available | 2018-9-14 | |
dc.date.available | 2020-11-10T00:37:55Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-4-30 | |
dc.identifier | 78345 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/41624 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce Didaktické pomůcky pro rozvoj předčtenářské gramotnosti, se věnuje tématu, jak by mohly vypadat didaktické pomůcky vhodné pro rozvoj předčtenářských dovedností v mateřské škole. V teoretické části je definován pojem předškolní dítě. Dále jsou uvedeny oblasti, které spadají pod pojem předčtenářská gramotnost. V praktické části jsou navrženy pomůcky, které rozvíjejí oblasti předčtenářských dovedností. | cs |
dc.format | 55 s., LXII s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | oblasti předčtenářské gramotnosti | cs |
dc.subject | fáze vývoje | cs |
dc.subject | didaktické pomůcky | cs |
dc.subject | výroba | cs |
dc.subject | dítě předškolního věku | cs |
dc.title | Didaktické pomůcky pro rozvoj předčtenářské gramotnosti | cs |
dc.title.alternative | Didactic aids for the development of pre-reading literacy | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The bachelor's thesis Didactic aids for the development of pre-reading literacy deals with the topic of what didactic aids suitable for the development of pre-reading skills in kindergarten could look like. The theoretical part defines the concept of preschool child. The following are areas that fall under the notion of pre-reading literacy. In the practical part, aids are designed that develop the areas of reading skills. | en |
dc.subject.translated | areas of pre-reading literacy | en |
dc.subject.translated | development phase | en |
dc.subject.translated | didactic aids | en |
dc.subject.translated | production | en |
dc.subject.translated | preschool child | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Jana_Hlavova_BP_final.pdf | Plný text práce | 9,17 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
hlavova_franta.pdf | Posudek oponenta práce | 58,16 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
hlavova_novakova.pdf | Posudek vedoucího práce | 52,31 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
hlavova_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 80,96 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/41624
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.