Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Plíhalová Monika, Mgr. | |
dc.contributor.author | Tolarová, Alena | |
dc.contributor.referee | Komzáková Martina, PhDr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2020-9-10 | |
dc.date.accessioned | 2020-11-10T00:38:21Z | - |
dc.date.available | 2019-5-31 | |
dc.date.available | 2020-11-10T00:38:21Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-6-29 | |
dc.identifier | 82514 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/41697 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá mapováním kooperace při výtvarných činnostech v mateřských školách. V teoretické části práce jsou objasněny pojmy vtahující se k výtvarné výchově, kooperativní výuce a principům participace v současném umění. Zmíněné pojmy slouží jako teoretický základ pro empirickou část, ve které je provedena kvalitativní výzkumná sonda ve třech mateřských školách. | cs |
dc.format | 51 s., XIX s. (120 458 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | výtvarná výchova | cs |
dc.subject | kooperativní výuka | cs |
dc.subject | participace v umění | cs |
dc.subject | výtvarné techniky a náměty | cs |
dc.subject | dětský výtvarný projev spontánní a navozený | cs |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cs |
dc.subject | kvalitativní výzkum | cs |
dc.title | Spolupráce při výtvarných činnostech v mateřské škole | cs |
dc.title.alternative | Cooperation of children at creative activities at kindergarten | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with the mapping of cooperation in art activities in kindergartens. The theoretical part of the thesis clarifies the concepts related to art education, cooperative teaching and the principles of participation in contemporary art. The mentioned terms serve as a theoretical basis for the empirical part, in which a qualitative research probe is performed in three kindergartens. | en |
dc.subject.translated | art education | en |
dc.subject.translated | cooperative teaching | en |
dc.subject.translated | participation in art | en |
dc.subject.translated | art techniques and themes | en |
dc.subject.translated | children's artistic expression spontaneous and induced | en |
dc.subject.translated | preschool education | en |
dc.subject.translated | quality research | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace - Alena Tolarova.pdf | Plný text práce | 1,54 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Tolarova_posudek_V_Plihalova.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,58 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Tolarova_posudek_O_Komzakova.pdf | Posudek oponenta práce | 897,98 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
scan_prubeh obhajoby_Tolarova Alena.pdf | Průběh obhajoby práce | 231,4 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/41697
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.