Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKouba Vojtěch, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorVrba, Michal
dc.contributor.refereeLindner Milan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2021-5-28
dc.date.accessioned2021-05-31T13:41:46Z-
dc.date.available2020-3-29
dc.date.available2021-05-31T13:41:46Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-3-31
dc.identifier85196
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/43379
dc.description.abstractTématem diplomové práce je municipální marketing. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické části je definován pojem marketing a dále jsou blíže rozebrány pojmy teritoriální marketing a municipální marketing. Praktická část je zaměřena na municipální marketing malých městských obvodů velkého města, zvláště pak na používané nástroje komunikačního mixu. Cílem bylo zjistit, jaká je běžná praxe v městských obvodech, které je sice součástí velkého a bohatého města, avšak o marketingu si rozhodují samy. Na úvod praktické části je pro porovnání zjednodušeně představen celkový marketing města. Následuje popis marketingu jednotlivých městských obvodů a porovnání jejich praxe.cs
dc.format85 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectteritoriální marketingcs
dc.subjectteritoriální marketingcs
dc.subjectaktéři municipálního marketingucs
dc.subjectměstský obvodcs
dc.titleMuniciáplní marketingcs
dc.title.alternativeMunicipal marketingen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta právnickács
dc.thesis.degree-programVeřejná správacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe topic of the thesis is municipal marketing. The thesis is divided into two parts. In the first, theoretical part, the concept of marketing is defined and then the concepts of territorial marketing and municipal marketing are discussed in more detail. The practical part is focused on the municipal marketing of small municipal districts of a large city, especially on the tools used in the communication mix. The aim was to find out what is the common practice in municipal districts, which are part of a large and rich city, but they decide on marketing themselves. At the beginning of the practical part, the overall marketing of the city is presented in a simplified way for comparison. The following is a description of the marketing of municipal districts and a comparison of their practice.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedterritorial marketingen
dc.subject.translatedactors in the municipal marketingen
dc.subject.translatedmunicipal districten
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KSR)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor VelikostFormát 
Michal Vrba_DP.pdf916,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/43379

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.