Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSoukupová Pavla, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorStrnadová, Romana
dc.contributor.refereePodpera Milan, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-16
dc.date.accessioned2021-06-25T12:31:05Z-
dc.date.available2020-6-12
dc.date.available2021-06-25T12:31:05Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-4-27
dc.identifier85486
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/43881
dc.description.abstractTato bakalářská práce na téma Přínos uvádějícího učitele pro vstup do pedagogické praxe - sonda do praxe na vybraných MŠ v Karlovarském kraji se zabývá problematikou učitelek mateřských škol začínajících svou pedagogickou praxi. Cílem bylo zjistit s oporou o analýzu reflektivních deníků, jak se začínajícím učitelkám daří v počátcích jejich praxe, jakým způsobem jim jejich uvádějící učitelky pomáhají vypořádat se s problémy, které souvisí s pedagogickými začátky, a zda dochází k rozvíjejí jejich profesních kompetencí. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy charakterizující profesi začínajícího učitele, legislativa týkající se problematiky předškolního vzdělávání, dále profesní činnosti, vztahy, dovednosti a kompetence učitele předškolního vzdělávání. Výzkumná část se zabývá procesem adaptace začínajících učitelek a prostřednictvím analýzy reflektivních deníků zkoumá vliv uvádějících učitelek na tento proces.cs
dc.format66 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectzačínající učitelka v mšcs
dc.subjectuvádějící učitelka v mšcs
dc.subjectprofesní kompetence učitele v mšcs
dc.subjectreflektivní deníkcs
dc.subjectpraxe učitele v mšcs
dc.subjectprofesní činnosti učitele v mšcs
dc.subjectoblasti podpory začínajícího učitele v mšcs
dc.titlePřínos uvádějícího učitele pro vstup do pedagogické praxe - sonda do praxe na vybraných MŠ v Karlovarském krajics
dc.title.alternativeThe mentor's benefit for the teaching practice entry - the research of the teaching experience at the selected kindergartens in Karlovy Vary Regionen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor written work is focussing on the topic "The contribution of the introducing teacher to the entry into pedagogical practice -a probe into practice deals with the issues of kindergarten teachers starting their own pedagogical practice at selected kindergartens in the Karlovy Vary region." The aim was to find out, based on an analysis of reflective diaries, how teachers beginners are doing in the beginning of their practice. How their introductory teachers help them to cope with the problems associated with pedagogical beginnings and whether they develop their professional competencies. The theoretical part explains the concept characterizing the profession of teacher beginning, legislation related to issue of preschool education. Furthermore includes professional activities, relationships, skills and competencies of preschool teachers. The research part deals with the adaptation process of beginning teachers and through the analysis of reflective diaries examines the influence of introductory teachers on this process.en
dc.subject.translatedbeginning teacheren
dc.subject.translatedintroducing teacher into kindergartenen
dc.subject.translatedprofessional teacher's competence in kindergartenen
dc.subject.translatedreflective diaryen
dc.subject.translatedteacher practiceen
dc.subject.translatedprofessional activities of a teacher and support areas for a beginning teacher kindergarten/ preschol.en
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Romana Strnadova.pdfPlný text práce1,11 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Strnadova VP.pdfPosudek vedoucího práce146,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Strnadova OP.pdfPosudek oponenta práce117,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Strnadova O.pdfPrůběh obhajoby práce874,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/43881

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.