Title: Písňová tvorba Petra Skoumala
Other Titles: Petr Skoumal´s song creation
Authors: Dobrý, Jan
Advisor: Feiferlíková Romana, Mgr. et Mgr. Ph.D.
Referee: Mandysová Daniela, Doc. PaedDr.
Issue Date: 2021
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/44116
Keywords: tvorba petra skoumala;písně ve výuce mš;písně ve výuce zš;písně pro děti;charakteristika dětského hlasu
Keywords in different language: petr skoumal´s creation;songs in teaching in kindergartens;songs in teaching in elementary school;characteristics of songs for children;characteristics child's vioce
Abstract: Bakalářská práce je zpracována na téma Písňová tvorba Petra Skoumala, konkrétněji je zaměřena na výběr jeho písní a jejich následné uplatnění ve výuce v MŠ a všech ročnících ZŠ. Práce je rozdělena na 2 části, které na sebe navazují. V první části jsou informace o životě Petra Skoumala, charakteristice písní pro děti a charakteristice dětského hlasu. V druhé části je již zpracován výběr písní a jejich uplatnění ve výuce.
Abstract in different language: Bachelor Thesis is written about Petr Skoumal's "Song Making". It specializes in the choise of his songs and their usage in teaching in kindergartens and all the years of elementary school. The thesis is divided into two parts that follow-up each other. In the first part there is information about Petr Skoumal's life. There are also characteristics of songs for children and child's vioce. In the other part there are written the choise of the songs and their usage in teaching.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KHK)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BAKALARSKA PRACE.pdfPlný text práce760,06 kBAdobe PDFView/Open
Dobry_BP_vedouci_Fei_2021.pdfPosudek vedoucího práce147,84 kBAdobe PDFView/Open
Dobry_ BP_oponent_Ma_2021.pdfPosudek oponenta práce139,92 kBAdobe PDFView/Open
Dobry_obhajoby_16.6.21.11.jpgPrůběh obhajoby práce220,61 kBJPEGView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/44116

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.