Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorZahradníčková, Lenka
dc.contributor.authorŘíš, Jan
dc.contributor.refereeHolečková, Yvona
dc.date.accepted2012-06-07
dc.date.accessioned2013-06-19T06:39:55Z-
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:39:55Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-04
dc.identifier47986
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/4415
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je ukázat, jak je možné zvýšit konkurenceschopnost podniku na základě péče o zákazníky a řízení vztahu se zákazníky. Obsahem této práce je přiblížení tématu řízení vztahu se zákazníky. Je zde obecně popsána problematika CRM systému, jeho předpoklady, výhody, rizika a bariéry. Práce se zaměřuje na popsání nutnosti aktivního přístupu k zákazníkům, jako podstatnou část moderní koncepce velkých firem. V bakalářské práci je charakterizován podnik Westtransport Plzeň a. s., na základě vztahu ke svým zákazníkům. Práce obsahuje analýzu současného stavu podniku a na základě této analýzy a informací z dotazníku rozeslaného zákazníkům, je v práci vypracován návrh inovace CRM v daném podniku.cs
dc.format60 s. (105 998 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectzákaznický vztahcs
dc.subjectCRMcs
dc.subjectCRM výhodycs
dc.subjectinovace CRMcs
dc.titleŘízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnostics
dc.title.alternativeCustomer Relationship Management and its importance for strengthening the competitiveness of businessen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra podnikové ekonomiky a managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to show, how it is possible to increase the competitiveness of the company based on customer care and customer relationship management. The content of this work is to approach the topic of customer relationship management. There is generally described the issue of the CRM system, its assumptions, benefits, risks and barriers. Thesis focuses on describing the need for a proactive approach to customers as an essential part of modern concepts of large companies. The thesis is characterizing firm Westtransport Plzen a. s., by the relationship with their customers. The thesis includes analysis of the current situation of business. In this thesis is designed innovation of CRM in this business, on the basis of analysis and information from a questionnaire, sent to customers.en
dc.subject.translatedcustomeren
dc.subject.translatedcustomer relationshipen
dc.subject.translatedCRMen
dc.subject.translatedadvantages of CRMen
dc.subject.translatedinnovation of CRMen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska_prace_-_Jan_Ris.pdfPlný text práce898,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_ris_VP.PDFPosudek vedoucího práce1,99 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_ris_OP.PDFPosudek oponenta práce467,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_ris.PDFPrůběh obhajoby práce163,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/4415

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.