Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrotký Jan, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorSlavíková, Eva
dc.contributor.refereeFadrhonc Jan, Mgr.
dc.date.accepted2021-6-17
dc.date.accessioned2021-06-25T12:34:15Z-
dc.date.available2019-11-20
dc.date.available2021-06-25T12:34:15Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-4-9
dc.identifier83592
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/44357
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá rozvojem algoritmického myšlení v kontextu řešení matematických úloh na 1. stupni základní školy. V teoretické části jsou kapitoly, jež obsahují pojmy a odborný pohled na podstatu vytyčeného cíle. V praktické části jsou uvedeny soubory analýz jednotlivých vyučovacích hodin s modifikovaným zadáním, použité strategie s robotickými pomůckami a diskuse nad interpretovanými výsledky. Pedagogický experiment je realizován v druhém pololetí školního roku 2020 ve třídě žáků na základní škole v Plzni.cs
dc.format123 s. (148 849 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectalgoritmické myšlenícs
dc.subjectkonstruktivistický přístupcs
dc.subjectmatematická prostředícs
dc.subjecthejného metodacs
dc.subjectkódovánícs
dc.subjectrobotická hračka ozobotcs
dc.titleAlgoritmické myšlení v kontextu řešení matematických úloh na 1. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeAlgorithmic thinking in the context of solving matematical problems at primary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the development of algorithmic thinking in the context of solving mathematical problems at the 1st stage of primary school. In the theoretical part, there are chapters that contain concepts and a professional view of the essence of the set goal. The practical part presents sets of analyzes of individual lessons with modified assignments, the strategies used with robotic aids and discussions on the interpreted results. The pedagogical experiment is carried out in the second half of the school year 2020 in the class of students at the primary school in Pilsen.en
dc.subject.translatedalgorithmic thinkingen
dc.subject.translatedconstructivist approachen
dc.subject.translatedmathematical environmenten
dc.subject.translatedhejného methoden
dc.subject.translatedcodingen
dc.subject.translatedrobotic toy ozoboten
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Slavikova_DP.pdfPlný text práce4,17 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce39,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce39,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Slavikova - protokol.pdfPrůběh obhajoby práce280,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/44357

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.