Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHofman, Jiří
dc.contributor.authorPeroutka, Martin
dc.contributor.refereeHolečková, Yvona
dc.date.accepted2012-06-12
dc.date.accessioned2013-06-19T06:40:58Z-
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:40:58Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-04
dc.identifier48031
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/4436
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce jsou cesty k prosperitě lyžařské školy Cool School. Cílem práce je charakteristika a analýza hlavních problémů firmy a navržení případných opatření pro zlepšení prosperity. V práci je popsána firma a dále jsou popsány vnější a vnitřní síly, ovlivňující podnik. Pomocí SWOT analýzy jsou charakterizovány silné a slabé stránky a příležitosti a hrozby společnosti. Pomocí segmentace trhu jsou určeny cílové segmenty, pro které jsou navržena případná opatření pro zlepšení prosperity.cs
dc.format42 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectsegmentace trhucs
dc.subjectprosperitacs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.titleCesty k prosperitě lyžařské školycs
dc.title.alternativeThe path towards prosperity of ski schoolen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra podnikové ekonomiky a managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe theme of this bachelor work is path towards prosperity of the Cool School ski school. The aim of the work is to describe and analyse the main problems of this firm and to suggest possible measures for prosperity improvement. In this work the firm is described and then also external and internal forces, that influence the firm, are described. Using SWOT analysis there are described the strenghts, weaknesses, opportunities and threats of the firm. Using market segmentation there are identified the target segments, for which possible measures are suggested.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarket segmentationen
dc.subject.translatedprosperityen
dc.subject.translatedSWOT analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace_Martin Peroutka.pdfPlný text práce262,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Peroutka v.pdfPosudek vedoucího práce271,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Peroutka o.pdfPosudek oponenta práce266,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Peroutka ob.pdfPrůběh obhajoby práce148,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/4436

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.