Title: Cesty k prosperitě lyžařské školy
Other Titles: The path towards prosperity of ski school
Authors: Peroutka, Martin
Advisor: Hofman, Jiří
Referee: Holečková, Yvona
Issue Date: 2012
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/4436
Keywords: marketing;segmentace trhu;prosperita;SWOT analýza
Keywords in different language: marketing;market segmentation;prosperity;SWOT analysis
Abstract: Tématem této bakalářské práce jsou cesty k prosperitě lyžařské školy Cool School. Cílem práce je charakteristika a analýza hlavních problémů firmy a navržení případných opatření pro zlepšení prosperity. V práci je popsána firma a dále jsou popsány vnější a vnitřní síly, ovlivňující podnik. Pomocí SWOT analýzy jsou charakterizovány silné a slabé stránky a příležitosti a hrozby společnosti. Pomocí segmentace trhu jsou určeny cílové segmenty, pro které jsou navržena případná opatření pro zlepšení prosperity.
Abstract in different language: The theme of this bachelor work is path towards prosperity of the Cool School ski school. The aim of the work is to describe and analyse the main problems of this firm and to suggest possible measures for prosperity improvement. In this work the firm is described and then also external and internal forces, that influence the firm, are described. Using SWOT analysis there are described the strenghts, weaknesses, opportunities and threats of the firm. Using market segmentation there are identified the target segments, for which possible measures are suggested.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska prace_Martin Peroutka.pdfPlný text práce262,06 kBAdobe PDFView/Open
Peroutka v.pdfPosudek vedoucího práce271,54 kBAdobe PDFView/Open
Peroutka o.pdfPosudek oponenta práce266,93 kBAdobe PDFView/Open
Peroutka ob.pdfPrůběh obhajoby práce148,29 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/4436

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.