Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Heller Petr, Doc. Ing. CSc. | |
dc.contributor.author | Pangerl, Tomáš | |
dc.contributor.referee | Roub Antonín, Ing. | |
dc.date.accepted | 2021-6-22 | |
dc.date.accessioned | 2021-06-25T12:34:37Z | - |
dc.date.available | 2020-10-16 | |
dc.date.available | 2021-06-25T12:34:37Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-5-28 | |
dc.identifier | 86907 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/44404 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá studií Jakobsova podvozku pro železniční kolejové vozidlo s vnitřním rámem. Nejprve je v práci provedena rešerše v oblasti Jacobsových podvozků a podvozků s vnitřním rámem. Následně je vytvořen koncepční návrh podvozku, ze kterého vychází samotný návrh podvozku. Pevnost a tuhost je ověřena numerickou simulací na principu modelu konečných prvků. Navržený podvozek je srovnáván se stávajícím podvozkem. | cs |
dc.format | 61 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | jakobsův podvozek | cs |
dc.subject | podvozek s vnitřním rámem | cs |
dc.subject | primární vypružení | cs |
dc.subject | rám | cs |
dc.subject | hmotnost | cs |
dc.subject | pevnostní analýza | cs |
dc.title | Studie Jakobsova podvozku pro železniční kolejové vozidlo s vnitřním rámem | cs |
dc.title.alternative | Study of Jakobs chassis for railway rolling stock with inner frame | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | cs |
dc.thesis.degree-program | Konstruování strojů a technických zařízení | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with a study of Jakobs chassis for railway rolling stock with inner frame. First of all, a search is performed in the field of Jacobs chassis and hassis with an inner frame. Then, a conceptual design of the chassis is created, from which the design of the chassis itself is based. The strength and stiffness are verified by numerical simulation on a principle of finite element model. The designed chassis is compared to the existing chassis. | en |
dc.subject.translated | jakobs chassis | en |
dc.subject.translated | chassis with inner frame | en |
dc.subject.translated | primary suspension | en |
dc.subject.translated | frame | en |
dc.subject.translated | weight | en |
dc.subject.translated | strength analysis | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KKS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Tomas_Pangerl.pdf | Plný text práce | 21,03 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
hodnoceni.pdf | Posudek vedoucího práce | 500,77 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
posudek_stag.pdf | Posudek oponenta práce | 531,96 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
pangerl.pdf | Průběh obhajoby práce | 262,52 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/44404
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.