Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHeller Petr, Doc. Ing. CSc.
dc.contributor.authorPangerl, Tomáš
dc.contributor.refereeRoub Antonín, Ing.
dc.date.accepted2021-6-22
dc.date.accessioned2021-06-25T12:34:37Z-
dc.date.available2020-10-16
dc.date.available2021-06-25T12:34:37Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-28
dc.identifier86907
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/44404
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá studií Jakobsova podvozku pro železniční kolejové vozidlo s vnitřním rámem. Nejprve je v práci provedena rešerše v oblasti Jacobsových podvozků a podvozků s vnitřním rámem. Následně je vytvořen koncepční návrh podvozku, ze kterého vychází samotný návrh podvozku. Pevnost a tuhost je ověřena numerickou simulací na principu modelu konečných prvků. Navržený podvozek je srovnáván se stávajícím podvozkem.cs
dc.format61 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectjakobsův podvozekcs
dc.subjectpodvozek s vnitřním rámemcs
dc.subjectprimární vypruženícs
dc.subjectrámcs
dc.subjecthmotnostcs
dc.subjectpevnostní analýzacs
dc.titleStudie Jakobsova podvozku pro železniční kolejové vozidlo s vnitřním rámemcs
dc.title.alternativeStudy of Jakobs chassis for railway rolling stock with inner frameen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojnícs
dc.thesis.degree-programKonstruování strojů a technických zařízenícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with a study of Jakobs chassis for railway rolling stock with inner frame. First of all, a search is performed in the field of Jacobs chassis and hassis with an inner frame. Then, a conceptual design of the chassis is created, from which the design of the chassis itself is based. The strength and stiffness are verified by numerical simulation on a principle of finite element model. The designed chassis is compared to the existing chassis.en
dc.subject.translatedjakobs chassisen
dc.subject.translatedchassis with inner frameen
dc.subject.translatedprimary suspensionen
dc.subject.translatedframeen
dc.subject.translatedweighten
dc.subject.translatedstrength analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KKS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Tomas_Pangerl.pdfPlný text práce21,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hodnoceni.pdfPosudek vedoucího práce500,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
posudek_stag.pdfPosudek oponenta práce531,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
pangerl.pdfPrůběh obhajoby práce262,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/44404

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.