Název: CLIL - materiální rozvoj a využití
Další názvy: CLIL - material development and use
Autoři: Kašpárková, Gabriela
Vedoucí práce/školitel: Reynaert Barbora, Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/44430
Klíčová slova: clil;gramatika;clil materiály;studenti;analýza vybraných clil materiálů;dotazník
Klíčová slova v dalším jazyce: clil;grammar;clil materials;learners;analysis of selected clil materials;questionnaire
Abstrakt: Tato práce se zabývá inovativní metodou CLIL z pohledu implementace gramatiky v CLIL materiálech. Důraz je kladen na samotný aspekt gramatiky, ale také specifika studentů. Dále jsou představeny efektivní metody a strategie při výuce, společně s tématem motivace u studentů. Cílem bylo zodpovědět otázku jak je gramatika implementována v CLIL materiálech. V rámci výzkumu byl využit dotazník pro CLIL učitele a analýza vybraných CLIL materiálů.
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis deals with the CLIL approach and grammatical implementation in its materials. Not only grammar but also learners' specifics are emphasized. Further, effective teaching methods and strategies together with motivation are introduced. The paper aimed to answer the research question of how grammar has been presented in CLIL materials so far. Within the research, a questionnaire with the CLIL teacher and analysis of selected CLIL materials was used.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
FINALNI VERZE diplomka GK.pdfPlný text práce1,24 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pos_ved_Reyn_Kasparkova.pdfPosudek vedoucího práce872,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pos_opon_Kleck_Kasparkova.pdfPosudek oponenta práce588,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prubeh_Kasparkova.pdfPrůběh obhajoby práce411,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/44430

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.