Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Divišová, Pavla | |
dc.contributor.author | Valešová, Martina | |
dc.contributor.referee | Potměšil, Jaroslav | |
dc.date.accepted | 2012-06-07 | |
dc.date.accessioned | 2013-06-19T06:40:46Z | - |
dc.date.available | 2011-11-30 | cs |
dc.date.available | 2013-06-19T06:40:46Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-05-04 | |
dc.identifier | 48047 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/4445 | |
dc.description.abstract | Předložená bakalářská práce stručně popisuje současný systém vzdělávání České republiky. Analyzuje vývoj školského systému pomocí ukazatelů získaných ze statistických ročenek školství. Analýza vývoje je rozdělena do skupin: školy, žáci/studenti, učitelé/zaměstnanci a výdaje. Zjišťuje aktuální reformy řízené Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy za finanční podpory Evropského sociálního fondu, kde stávající stěžejní reformou je reforma kurikulární. Odvíjející se reformy jsou: autoevaluace škol, národní testování žáků 5. a 9. tříd, nová závěrečná zkouška a společná část maturitní zkoušky. Závěrem je zhodnocen dopad vybraných reforem na školy, žáky, ale také širokou veřejnost. K tomu je využito hodnocení OECD, průzkumů veřejného mínění, průzkumů názorů ředitelů a učitelů škol či analýz výsledků národních standardizovaných testů. | cs |
dc.format | 59 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | školský systém | cs |
dc.subject | školské reformy | cs |
dc.subject | kurikulární reforma | cs |
dc.title | Analýza školského systému České republiky a vliv dopadu státních reforem | cs |
dc.title.alternative | Analysis of the school system in the Czech Republic and impact of state reforms | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická | cs |
dc.description.department | Katedra podnikové ekonomiky a managementu | cs |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis briefly describes the current educational system of the Czech Republic. It analyses the development of the education system with indicators derived from the statistical yearbooks of education. Analysis of the development is divided into groups: schools, pupils/students, teachers/staff and expenses. It detects the current reforms managed by the Ministry of Education, Youth and Sports for financial support from the European Social Fund, where the existing fundamental reform is the curriculum reform. The unfolding reforms are: self-evaluation of schools, national testing of pupils from the 5th and 9 classes, the new final exam and a common part of the graduation exam. Finally, it assesses the impact of selected reforms on schools, pupils, but also the general public. This is used from the OECD, polls, surveys of opinions of directors and teachers of schools and analysis of the results of national standardized tests. | en |
dc.subject.translated | school system | en |
dc.subject.translated | school reforms | en |
dc.subject.translated | curriculum reform | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP2012 Valesova.pdf | Plný text práce | 1,02 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
BP_valesova_VP.PDF | Posudek vedoucího práce | 1,89 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
BP_valesova_OP.PDF | Posudek oponenta práce | 2,14 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
BP_valesova.PDF | Průběh obhajoby práce | 234,77 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/4445
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.