Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKáňová Šárka, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorVaníčková, Marcela
dc.contributor.refereeZachová Markéta, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-16
dc.date.accessioned2021-06-25T12:36:33Z-
dc.date.available2019-12-6
dc.date.available2021-06-25T12:36:33Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-4-30
dc.identifier83955
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/44675
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá využitím plánů pedagogické podpory u žáků s odlišným mateřským jazykem na 1. stupni základních škol ve Středočeském kraji. Hlavním cílem je analyzovat PLPP u žáků s OMJ. Prvním dílčím cílem je zjistit, míru přínosu a využití PLPP u žáků s OMJ. Druhým dílčím cílem je zjistit, jak realizují, tvoří a hodnotí PLPP učitelé ve své pedagogické praxi. V první části diplomové práce jsou uvedena teoretická východiska, včetně odborných pojmů, které jsou čerpány z odborné literatury a platné legislativy, druhá část diplomové práce se zabývá výzkumným šetřením za pomoci zvolené metodologické triangulace dotazníku, polostrukturovaného rozhovoru a případové studie. Shrnuté a interpretované výsledky výzkumného šetření vedly k naplnění hlavního cíle a dílčích cílů diplomové práce.cs
dc.format53 s. (88 988 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=83955-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectplán pedagogické podporycs
dc.subjectžák s odlišným mateřským jazykemcs
dc.subjectžák se speciálními vzdělávacími potřebamics
dc.subjectmladší školní věkcs
dc.subjectpodpůrná opatření 1. stupněcs
dc.subjectžák cizineccs
dc.titleVyužití plánů pedagogické podpory u žáků s odlišným mateřským jazykem - na vybraných školách ve Středočeském krajics
dc.title.alternativeImplementation of specific supported measures for pupils with different mother tongue - in selected schools in Central Bohemia Regionen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedDiploma thesis deals with the use of teaching support plans for pupils with a different mother language at the 1st grade of primary school in the Central Bohemian Region. The main goal is to analyze POPS on pupils with DML. The aim of the first sub-objective is to find out the level of benefit and use of POPS on pupils with DML. The second sub-objective is to find out how POPS is implemented, created and evaluated by teachers in their teaching praxis. The first part of diploma thesis contains theoretical basis, including technical terms, which are drawn from professional publications and applicable legislation. The second part of diploma thesis is engaged in research with methodological triangulation of the questionnaire,triangulation of the questionnaire, semi-structured interview and study cases. The summarised and interpreted results of the research led to the achievement of main purpose of sub-objective of this thesis.en
dc.subject.translatedplan of pedagogical supporten
dc.subject.translatedpupil with different mother languageen
dc.subject.translatedpupil with special educational needsen
dc.subject.translatedyounger school ageen
dc.subject.translatedfirst degree support measuresen
dc.subject.translatedpupilen
dc.subject.translatedforeigneren
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova_prace_Vanickova_Marcela_P18M0029K.pdfPlný text práce951,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vanickova VP.pdfPosudek vedoucího práce121,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vanickova OP.pdfPosudek oponenta práce186,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vanickova O.pdfPrůběh obhajoby práce862,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/44675

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.