Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPísková Růžena, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorBřezinová, Jana
dc.contributor.refereeChýlová Helena, Doc. PaedDr. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-18
dc.date.accessioned2021-06-25T12:36:55Z-
dc.date.available2019-6-6
dc.date.available2021-06-25T12:36:55Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2020-7-2
dc.identifier81824
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/44716
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce je zjištění způsobů využití mezioborové spolupráce mezi českým jazykem a ostatními předměty vyučovanými na 2. stupni základní školy v praxi. Snažila jsem se ve své práci nashromáždit co nejvíce situací a následně popsat zjištěné jevy prostřednictvím odborné literatury a odborných pojmů. Možnosti propojení jsem zjistila pomocí dotazníků. Důraz jsem kladla na fakt, zda je využití mezioborového přístupu efektivní, na situace, ve kterých k propojení dochází, a na témata, u kterých vyučující využívají mezioborovosti mezi českým jazykem a ostatními vyučovanými předměty.cs
dc.format42 s. (64 370 znaků), VI s. (5 059 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmezioborová spoluprácecs
dc.subjectjazyk a jazyková komunikacecs
dc.subjectintegrovaná výukacs
dc.subjectrámcový vzdělávací programcs
dc.subjectvzdělávací oborycs
dc.titleZpůsoby využití mezioborové spolupráce na 2. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeMethods of the interdisciplinary cooperation at the higher secondary schoolen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of my bachelor's thesis is to find out the ways of using interdisciplinary cooperation between the Czech language and other subjects which are taught at the higher secoundary school in practice. In my thesis, I tried to collect as many situations as possible and then describe detected phenomena through the literature and technical terms. I found out the possibilities of connection using questionnaires. I emphasized the fact whether the use of an interdisciplinary approach is effective, the situations in which interconnections occur, and the topics in which teachers use interdisciplinary approach between the Czech language and other subjects which are taught.en
dc.subject.translatedinterdisciplinary cooperationen
dc.subject.translatedlanguage and linguistic cooperationen
dc.subject.translatedframework education programmeen
dc.subject.translatededucation fieldsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BAKALARSKA PRACE_Brezinova.pdfPlný text práce1,06 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
brezinova_piskova.pdfPosudek vedoucího práce58,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
brezinova_chylova.pdfPosudek oponenta práce379,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
brezinova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce104,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/44716

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.