Název: Návrh modulu překlenující kritické místo ve výuce zeměpisu: Pohyby Země
Další názvy: Designing educational module overcoming critical spot "Earth Movements" in geography education
Autoři: Vítková, Michaela
Vedoucí práce/školitel: Stacke Václav, RNDr. Ph.D.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/45182
Klíčová slova: kritická místa;výukový modul;zeměpisné vzdělávání;pohyby země
Klíčová slova v dalším jazyce: critical spots;learning module;geography education;earth movements
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá odhalením a překonáním příčin kritičnosti tematického celku Pohyby Země. Součástí práce je rozbor literatury, metodika a výsledky. Zvolená metodika a výsledky jsou v práci podrobně popsány.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis deals with detection and overcoming of the causes of criticality of the thematic unit Earth Movements. Part of the thesis is an analysis of the literature, a methodology and the results. The chosen methodology and the results are described in detail.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska_prace_Michaela_Vitkova.pdfPlný text práce779,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
VITKOVA_VEDOUCI.pdfPosudek vedoucího práce641,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
VITKOVA_OPONENT.pdfPosudek oponenta práce761,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
VITKOVA_PRUBEH OBHAJOBY.pdfPrůběh obhajoby práce116,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/45182

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.