Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorBenediktová Lenka, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorJakubčík, Matěj
dc.contributor.refereeRohlíková Lucie, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2021-9-8
dc.date.accessioned2021-09-13T22:16:17Z-
dc.date.available2020-6-11
dc.date.available2021-09-13T22:16:17Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-6-30
dc.identifier84546
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/45187
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá vhodnými blank apps pro fixaci učiva ve fyzice na 2. stupni ZŠ. Cílem této práce bylo stručně představit zdarma dostupné blank apps a jejich využití ve výuce žáků na ZŠ. V této práci byly představeny pojmy m-learning, e-learning a BYOD. Byly vybrány tři aplikace - Kahoot!, Wordwall a LearningApps. Tyto aplikace byly otestovány a byla popsána jejich funkčnost. Následovalo vytvoření výukových materiálů ve všech zvolených aplikací. Vytvořené materiály byly na téma hustota, která patří mezi kritická místa kurikula, pro 6. ročník fyziky na ZŠ. Výukové materiály byly otestovány žáky třech tříd na základní škole v okrese Plzeň-město. Po dokončení výukových materiálů, žáci obdrželi dotazník k vyplnění. Získáno bylo celkem 59 odpovědí od 23 chlapců a 36 dívek. Odpovědi byly vypsány a následně sepsána jejich analýza. V závěru proběhlo výzkumné šetření získaných dat z dotazníku.cs
dc.format44 s, v (55 027 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectaplikacecs
dc.subjectfyzikacs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectblank appscs
dc.subjectm-learningcs
dc.subjectvýukové metodycs
dc.titleBlank apps ve výuce fyziky na základní školecs
dc.title.alternativeBlank apps in physics teaching at primary schoolen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis is dealing with suitable blank apps for fixation of schoolwork for physics at middle school. The main goal of this thesis was to briefly introduce free accessible blank apps and their usage on middle school student's education. In this thesis, the concepts of m-learning, e-learning and BYOD were introduced. The chosen blank apps and their function were introduced in detail. Three blank apps are described here - Kahoot!, Wordwall and LearningApps. I tested these applications and described their functionality. This was followed by the creation of teaching materials in all selected applications. Teaching materials were created on the topic of density, for the 6th year of physics at middle school. The materials were tested by pupils in three classes at a middle school in the district of Plzeň-město. After completing the teaching materials, students received a questionnaire to fill out. A total of 59 answers were obtained from the respondents (23 boys and 36 girls). At the end of the work, a research of the data obtained from the questionnaire took place.en
dc.subject.translatedapplicationsen
dc.subject.translatedphysicsen
dc.subject.translatedquestionnaireen
dc.subject.translatedblank appsen
dc.subject.translatedm-learningen
dc.subject.translatedteaching methodsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Jakubcik_BP.pdfPlný text práce1,62 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce40,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce37,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Jakubcik.pdfPrůběh obhajoby práce310,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/45187

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.