Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVočadlová Klára, RNDr. Ph.D.
dc.contributor.authorVlasáková, Natálie
dc.date.accepted2021-9-9
dc.date.accessioned2021-09-13T22:17:53Z-
dc.date.available2018-12-7
dc.date.available2021-09-13T22:17:53Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-6-17
dc.identifier80427
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/45338
dc.description.abstractTato diplomová práce si dává za cíl zjistit, zda při zařazení metody CLIL do výuky, dochází k rozšiřování znalostí v cizím jazyce a zároveň se netvoří signifikantní rozdíly ve znalostech odborného předmětu žáků s CLIL výukou, oproti žákům, u kterých CLIL neprobíhá. Jako nástroj pro toto zjištění slouží v této diplomové práci didaktický experiment, který proběhl v hodinách zeměpisu na 2. stupni základní školy. Experiment byl proveden ve dvou paralelních skupinách. Data pro hodnocení výsledků experimentu byla získána použitím pretestu a posttestu v kontrolní a experimentální skupině. Výstupem této práce je podrobně popsaný obsah a náplň 10 vyučovacích hodin, které se věnují zeměpisnému tématu mapa. Hlavní složkou tohoto výstupu jsou CLIL aktivity, které je možné využít pro výuku tohoto tématu v 6. ročníku základní školy.cs
dc.format83 s (94 754 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectclilcs
dc.subjectdidaktický experimentcs
dc.subjectzeměpiscs
dc.subjectmapacs
dc.subjectpretestcs
dc.subjectposttestcs
dc.titleAplikace přístupů CLIL ve výuce zeměpisu na 2. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeApplication of CLIL in Geography at lower secondary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedAim of this thesis is to determine whether the inclusion of the CLIL method in teaching leads to the dissemination of knowledge in foreign language and at the same time no significant differences are formed in pupil's knowledge of learned subject who experienced teaching which conteined CLIL method compered to pupils who didn't experience the CLIL mothod. This aim is verified by implemantacion of a didactic experiment which was realized in two parallel groups at the second grade of elementary school. Data for evaluating results of the experiment was collected by using pretest and posttest in control and experimental group. Output of this thesis is a detailed witten content of ten lessons, which are focused on the geographical topic of the map. The main parts of this oupput are CLIL activities, which can be used for teaching of this topic in the sixth grade of elementary school.en
dc.subject.translatedclilen
dc.subject.translateddidactic experimenten
dc.subject.translatedgeographyen
dc.subject.translatedmapen
dc.subject.translatedpretesten
dc.subject.translatedposttesten
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova_prace_Natalie_Vlasakova.pdfPlný text práce2,46 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
VLASAKOVA_VEDOUCI.pdfPosudek vedoucího práce556,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
VLASAKOVA_OPONENT.pdfPosudek oponenta práce706,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
VLASAKOVA_PRUBEH OBHAJOBY.pdfPrůběh obhajoby práce128,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/45338

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.