Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKuberská Markéta, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorPavliščová, Lenka
dc.date.accepted2021-9-9
dc.date.accessioned2021-09-13T22:17:53Z-
dc.date.available2020-2-11
dc.date.available2021-09-13T22:17:53Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-6-28
dc.identifier84155
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/45339
dc.description.abstractTato diplomová práce se věnuje problematice hodnocení didaktické vybavenosti učebnic. Zjišťuje důležitost jednotlivých komponent při výběru učebnic učiteli. Podle výsledků šetření mezi učiteli je navržena revize metody hodnocení didaktické vybavenosti podle Průchy. V návrhu došlo k přesunu některých komponent a k doplnění nového e-aparátu. Vybrané učebnice byly analyzovány a zhodnoceny pomocí obou metod. Poté došlo k jejich srovnání. Protože, se výsledky učebnic v porovnání obou metod příliš neliší, dokazuje to, že se učebnice kvalitativně posunuli a jejich tvůrci reflektují požadovaný trend.cs
dc.format101 s. (136 508 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectučebnicecs
dc.subjectrevizecs
dc.subjectdidaktická vybavenost učebnicecs
dc.subjectkomponentycs
dc.subjectaparátcs
dc.subjectkritéria hodnocenícs
dc.subjectvýchovně-vzdělávací procescs
dc.subjectučebnice zeměpisucs
dc.titleRevize metody hodnocení didaktické vybavenosti učebnic pro 21. stoletícs
dc.title.alternativeRevision of the method of evaluating the didactic equipment of textbooks for the 21st centuryen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the issue of evaluating the didactic equipment of textbooks. Determines the importance of individual components in the selection of textbooks by teachers. According to the results of the survey among teachers, a revision of the method of evaluating didactic equipment according to Průcha is proposed. In the design, some components were moved and a new e-apparatus was added. Selected textbooks were analyzed and evaluated using both methods. Then they were compared. Because the results of the textbooks do not differ much in comparison with the two methods, this proves that the textbooks have shifted qualitatively and their creators reflect the desired trend.en
dc.subject.translatedtextbooken
dc.subject.translatedrevisionen
dc.subject.translateddidactic equipment of the textbooken
dc.subject.translatedcomponentsen
dc.subject.translatedapparatusen
dc.subject.translatedevaluation criteriaen
dc.subject.translatedthe educational processen
dc.subject.translatedgeografhy textbooksen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Revize_metody_hodnoceni_didakticke_vybavenosti_ucebnic_pro_21._stoleti.pdfPlný text práce3,05 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PAVLISCOVA_VEDOUCI.pdfPosudek vedoucího práce921,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PAVLISCOVA_OPONENT.pdfPosudek oponenta práce1,19 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PAVLISCOVA_PRUBEH OBHAJOBY.pdfPrůběh obhajoby práce122,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/45339

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.