Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJežek Jiří, Doc. RNDr. Ph.D.
dc.contributor.authorAubrechtová, Kateřina
dc.contributor.refereeMatušková Alena, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2021-9-9
dc.date.accessioned2021-09-13T22:18:01Z-
dc.date.available2021-6-9
dc.date.available2021-09-13T22:18:01Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-8-23
dc.identifier87989
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/45350
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřila na analýzu nákupního chování obyvatel města Tachov. Hlavním cílem práce bylo zjistit, jaký vliv má nákupní chování na spotřebitele v určitém věku, pohlaví nebo podle vzdělání a zda obyvatelům v Tachově vyhovují obchodní domy a jejich nabídka. Postoje respondentů na letáky a věrnostní programy. V teoretické části je vysvětlena problematika dané práce a zabývá se vývojem maloobchodu v České republice. V praktické části byla využita kvantitativní metoda výzkumu formou dotazníkového šetření, která zkoumala maloobchodní chování obyvatel města Tachov. Výsledky dotazníků byly zpracovány a použity pro vytvoření doporučení pro obchodníky v Tachově.cs
dc.format66 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectměsto tachovcs
dc.subjectobchodní řetězcecs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.titleNákupní chování vybraných skupin obyvatel města Tachovacs
dc.title.alternativeShopping behavior of selected population groups in the city of Tachoven
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programGeografiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis focused on the analysis of shopping behavior of the inhabitants of the town of Tachov. The main goal of the work was to find out what effect shopping behavior has on consumers at a certain age, gender or education and whether the inhabitants of Tachov are comofortable with department stores and their offer. Respondents' attitudes to leaflets and loyalty programs. The theoretical part explains the issues of the work and deals with the development of retail in the Czech Republic. In the practical part, a quantitative research method was used in the form of a questionnaire survey, which examined the retail behavior of the inhabitants of Tachov. The results of the questionnaires were processed and used to create recommendations for traders in Tachov.en
dc.subject.translatedconsumeren
dc.subject.translatedshopping behavioren
dc.subject.translatedcity of tachoven
dc.subject.translatedretail chainen
dc.subject.translatedretailen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KGE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Aubrechtova_FEK_2020-01.pdfPlný text práce1,57 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP Aubrechtova OP.pdfPosudek oponenta práce488,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP Aubrechtova VP.pdfPosudek vedoucího práce121,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
AUBRECHTOVA.pdfPrůběh obhajoby práce40,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/45350

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.