Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorHynková, Barbora
dc.contributor.refereeJakubíková Dagmar, Doc. Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2021-9-10
dc.date.accessioned2021-09-13T22:18:16Z-
dc.date.available2021-6-11
dc.date.available2021-09-13T22:18:16Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-8-23
dc.identifier88127
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/45365
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zanalyzovat současný stav marketingové komunikace ve vybraném subjektu a porovnat jej s konkurencí. Práce je rozdělena do osmi kapitol, přičemž první čtyři kapitoly jsou teoretickým úvodem do marketingové komunikace. V těchto kapitolách jsou definované výrazy, které figurují v části praktické. Praktická část začíná kapitolou číslo 5 a celkem je rozdělena také do čtyř kapitol. Tato druhá část práce se zabývá vybraným subjektem a jeho problematikou v oblasti marketingové komunikace. Vybraný subjekt je také porovnáván s konkurencí. Závěrem práce je navrhnuto několik doporučení pro zlepšení komunikace a získání nových klientů.cs
dc.format70 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mix konkurencecs
dc.subjecthotelcs
dc.subjecthotelnictvícs
dc.subjecthotelové službycs
dc.titleAnalýza marketingových komunikačních aktivit ve vybraném subjektucs
dc.title.alternativeAnalysis of marketing communication actvities in selected subjecten
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of the bachelor thesis is to analyze the current state of marketing communication in a selected subject and compare it with the competition. The work is divided into eight chapters, while the first four chapters are a theoretical introduction to marketing communication. In these chapters, the expressions are defined and appear in the practical part. The practical part begins with chapter number 5 and it is also divided into four chapters. This second part of the thesis deals with the selected subject and it is issues in the field of marketing communication. The selected subject is also compared with the competition. At the end of the work, several recommendations are proposed to improve communication and gain new clients.en
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedcommunication mixen
dc.subject.translatedcompetitionen
dc.subject.translatedhotelen
dc.subject.translatedhotel industryen
dc.subject.translatedhotel servicesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace.pdfPlný text práce2,54 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hynkova_Barbora_o_z.pdfPosudek oponenta práce125,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hynkova_Barbora_v_2.pdfPosudek vedoucího práce127,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hynkova_Barbora_p.pdfPrůběh obhajoby práce65,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/45365

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.