Title: Analýza marketingových komunikačních aktivit ve vybraném subjektu
Other Titles: Analysis of marketing communication actvities in selected subject
Authors: Hynková, Barbora
Advisor: Tlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
Referee: Jakubíková Dagmar, Doc. Ing. Ph.D.
Issue Date: 2021
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/45365
Keywords: marketingový mix;marketingová komunikace;komunikační mix konkurence;hotel;hotelnictví;hotelové služby
Keywords in different language: marketing mix;marketing communication;communication mix;competition;hotel;hotel industry;hotel services
Abstract: Cílem bakalářské práce je zanalyzovat současný stav marketingové komunikace ve vybraném subjektu a porovnat jej s konkurencí. Práce je rozdělena do osmi kapitol, přičemž první čtyři kapitoly jsou teoretickým úvodem do marketingové komunikace. V těchto kapitolách jsou definované výrazy, které figurují v části praktické. Praktická část začíná kapitolou číslo 5 a celkem je rozdělena také do čtyř kapitol. Tato druhá část práce se zabývá vybraným subjektem a jeho problematikou v oblasti marketingové komunikace. Vybraný subjekt je také porovnáván s konkurencí. Závěrem práce je navrhnuto několik doporučení pro zlepšení komunikace a získání nových klientů.
Abstract in different language: The aim of the bachelor thesis is to analyze the current state of marketing communication in a selected subject and compare it with the competition. The work is divided into eight chapters, while the first four chapters are a theoretical introduction to marketing communication. In these chapters, the expressions are defined and appear in the practical part. The practical part begins with chapter number 5 and it is also divided into four chapters. This second part of the thesis deals with the selected subject and it is issues in the field of marketing communication. The selected subject is also compared with the competition. At the end of the work, several recommendations are proposed to improve communication and gain new clients.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska prace.pdfPlný text práce2,54 MBAdobe PDFView/Open
Hynkova_Barbora_o_z.pdfPosudek oponenta práce125,29 kBAdobe PDFView/Open
Hynkova_Barbora_v_2.pdfPosudek vedoucího práce127,6 kBAdobe PDFView/Open
Hynkova_Barbora_p.pdfPrůběh obhajoby práce65,44 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/45365

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.